  • 121. Data: 2009-12-28 13:50:37
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie żartuj, a kogo testy interesują?

    Widać kogoś interesują skoro je transmitują, ba ludzie nawet płacą za to
    żeby na nich być i oglądać live. To dopiero dziwy.
    Ale to w sumie nic przy kibicowaniu przepłaconych meczy w którch tak
    naprawdę biega się 'o nic' bo wynik z góry ustalony :PPP

  • 122. Data: 2009-12-28 14:28:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Widać kogoś interesują skoro je transmitują, ba ludzie nawet płacą za to
    > żeby na nich być i oglądać live.

    Sugerujesz iż znasz kogoś, kto właśnie w tym celu zakupił PC?

    >To dopiero dziwy.

    Nie sposób się nie zgodzić.

    > Ale to w sumie nic przy kibicowaniu przepłaconych meczy

    To prawda.
    Dlatego każdy normalny kibic kibicuje mocno wrocławskiej prokuraturze, a
    efekty jej pracy już widać na boisku.
    Oby tak dalej.
    A pracę mają ciężką, nie zawsze można liczyć że jakiś Alonso wsypie swój
    team. ;-)

  • 123. Data: 2009-12-28 14:52:22
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Sugerujesz iż znasz kogoś, kto właśnie w tym celu zakupił PC?

    W jakim celu, aby oglądać polsat z satelity, a nie anteny naziemnej w tym
    treningi F1, mecze które nie lecą na polsacie naziemnym itd? Przecież na
    zwykłym polsacie leci z 10% sportu który oni nadają na swoich kanałach.

    > Nie sposób się nie zgodzić.

    > To prawda.
    > Dlatego każdy normalny kibic kibicuje mocno wrocławskiej prokuraturze, a
    > efekty jej pracy już widać na boisku.

    Chyba normalni inaczej, nasza liga to szambo i dużo wody jeszcze będzie
    musiało upłynąć zanim to się zmieni. /wcześniej lato, listkiewicz i 'koledzy
    z boiska' muszą kopnąc w kalendarz/

  • 124. Data: 2009-12-28 15:06:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W jakim celu, aby oglądać polsat z satelity, a nie anteny naziemnej w tym
    > treningi F1, mecze które nie lecą na polsacie naziemnym itd?

    Pisałeś tak:
    ">kogo testy interesują?

    Widać kogoś interesują skoro je transmitują, ba ludzie nawet płacą za to
    żeby na nich być i oglądać live. "

    Co znaczyło, że gdyby treningów nie było, to by nie płacili.
    Co jest IMO 100% bzdurą.

    >Przecież na zwykłym polsacie leci z 10% sportu który oni nadają na swoich
    >kanałach.

    Nawet pewnie nie tyle, w końcu oni muszą czymś te 24 h godziny w PS
    wypełnić.
    Niemniej na otwartym leci wszystko, co jest godne zainteresowania, poza Ligą
    Europejską.

    > Chyba normalni inaczej

    Sugerujesz, że każdy kogo interesuje piłka ligowa jest nienormalny?
    No to niestety Cię zmartwię - jest dokładnie odwrotnie.
    Normalny chłop bez piłki żyć nie może, a jak się nie ma co się lubi, to się
    lubi, co się ma, resztę dopowiedz sobie sam.

  • 125. Data: 2009-12-28 16:00:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 16:06:09 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Normalny chłop bez piłki żyć nie może

    To ja znam wielu "nienormalnych chłopów" wg Twojej definicji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 126. Data: 2009-12-28 18:07:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:6glhj5dntn3ssc8stdel87ulk89o7vmbo8@4ax.com...

    > To ja znam wielu "nienormalnych chłopów" wg Twojej definicji.

    Nie bierz tego zdania tak na poważnie, zwłaszcza bez wypowiedzi poprzednika.

  • 127. Data: 2009-12-28 21:49:02
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek, 28 grudnia 2009 10:50, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt"
    > <d...@c...homelinux.net> napisał w wiadomości

    > Nie musisz niczego tworzyć, wystarczy że będziesz czytał co się pisze
    > ZANIM zaczniesz stawiać nieuprawnione zarzuty wynikające z tego że nie
    > przeczytałeś.

    Wystarczyło żebyś napisał "N-ka jest dla mnie warta tyle samo co C+, czyli
    jakieś 50zł rocznie. Jedyne za co płacę XXzł dla C+ to rozgrywki pewnych lig
    piłkarskich" i nie byłoby dyskusji.

    No, ale trzeba umieć/chcieć jasno wyrażać swoje zdanie ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 128. Data: 2009-12-28 22:30:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:
> [...]
    > jakieś 50zł rocznie. Jedyne za co płacę XXzł dla C+ to rozgrywki pewnych

    Twoim zdaniem powinienem to powtarzać jak mantrę w każdym poście, bo komuś
    się czytać nie chce?
    Nie ma tak dobrze.
    Jak ktoś faktycznie ciekaw, to zapyta dlaczego.
    A jak nie, to niech sobie żyje ze swoim lenistwem w nieświadomości?

  • 129. Data: 2009-12-28 22:31:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-28 16:06, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Nawet pewnie nie tyle, w końcu oni muszą czymś te 24 h godziny w PS
    > wypełnić.
    > Niemniej na otwartym leci wszystko, co jest godne zainteresowania, poza
    > Ligą Europejską.

    Brakowało mi tu jednego drobiazgu w dyskusji :) - PS nadaje F1 w 16:9 -
    otwarty Polsat w 4:3 - to też spory argument za CP dla niektórych.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 130. Data: 2009-12-28 22:45:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Brakowało mi tu jednego drobiazgu w dyskusji :) - PS nadaje F1 w 16:9 -
    > otwarty Polsat w 4:3

    Nie, w 4:3, a w Letterboxie.
    Ale mam nadzieję że to kwestia czasu, skoro TVP już zrezygnowała z
    letterboxa w cyfrowych emisjach i nadaje 16:9, może i Polsat to niebawem
    zrobi.