  • 111. Data: 2009-12-27 22:34:25
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 27 grudnia 2009 22:58, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Cały czas je przedstawiam, musiałeś być nieźle zahibernowany, jeśli nie
    > wiedziałeś o co idzie.

    Chyba nie sądzisz że będę tworzył Twój profil psychologiczny, analizując
    wszystkie dostępne wypowiedzi tylko po to, żeby zrozumieć co miałeś na myśli
    pisząc że oferta N-ki nie jest warta 50zł rocznie? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 112. Data: 2009-12-28 08:09:17
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Więc raczej nie odpuszczą i konkurencja jeszcze długo nie będzie miała na
    > tym polu wiele do zaoferowania.

    C+ nie ma siatkówki i F1 przez co wielu abonentów skreśla te platforme.

  • 113. Data: 2009-12-28 09:50:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:hh8ndh$bfp$1@inews.gazeta.pl...
    >W niedziela, 27 grudnia 2009 22:58, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Chyba nie sądzisz że będę tworzył

    Nie musisz niczego tworzyć, wystarczy że będziesz czytał co się pisze ZANIM
    zaczniesz stawiać nieuprawnione zarzuty wynikające z tego że nie
    przeczytałeś.

  • 114. Data: 2009-12-28 09:51:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > C+ nie ma siatkówki i F1 przez co wielu abonentów skreśla te platforme.

    Zwłaszcza tych, którzy nie mają dostępu do naziemnego Polsatu...

  • 115. Data: 2009-12-28 11:29:18
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zwłaszcza tych, którzy nie mają dostępu do naziemnego Polsatu...

    To w naziemnym polsacie lecą dwa dni treningów i kwalifikacje F1?

  • 116. Data: 2009-12-28 11:33:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To w naziemnym polsacie lecą dwa dni treningów i kwalifikacje F1?

    Kwalifikacje - i owszem.

  • 117. Data: 2009-12-28 12:14:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Kwalifikacje - i owszem.

    Czyli treningi nie.

  • 118. Data: 2009-12-28 12:21:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli treningi nie.

    Zaskoczę Cię - C+ też nie puszcza treningów piłkarskich, żużlowych czy
    koszykarskich.
    Tragedia normalnie, nie?

  • 119. Data: 2009-12-28 12:58:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zaskoczę Cię - C+ też nie puszcza treningów piłkarskich, żużlowych czy
    > koszykarskich.
    > Tragedia normalnie, nie?

    To, że Ciebie to nie interesuje to niczego nie dowodzi, powiem więcej lotto
    mi to. :)
    Tak jak polska liga dla desperatów.

  • 120. Data: 2009-12-28 13:12:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To, że Ciebie to nie interesuje

    Nie żartuj, a kogo testy interesują?
    Od kiedy nie można testować w trakcie sezonu, oglądanie tych niby
    "treningów" mija się z celem, bo i tak nie jesteś w stanie pojąć co
    oglądasz, to są testy bolidów a nie żadne treningi.
    No i treningi piłkarskie na pewno też mają swoich zwolenników....
    Ale dla mnie wszystko co jest "o nic" nie jest warte funta kłaków.