  • Data: 2009-12-27 22:34:25
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W niedziela, 27 grudnia 2009 22:58, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Cały czas je przedstawiam, musiałeś być nieźle zahibernowany, jeśli nie
    > wiedziałeś o co idzie.

    Chyba nie sądzisz że będę tworzył Twój profil psychologiczny, analizując
    wszystkie dostępne wypowiedzi tylko po to, żeby zrozumieć co miałeś na myśli
    pisząc że oferta N-ki nie jest warta 50zł rocznie? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E