  • Data: 2009-12-13 20:54:38
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: pawell32 <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mamut pisze:

    > ale co Cie smieszy?
    > Zapytalem kogos co widzi w full pakiecie nki czego nie ma w cyfrze i
    > podaje mi przyklad jednego kanalu Bumerang. No sorry ale to chyba max
    > naciągane, nie sądzisz?
    > Kiedys cyfra byla najdroższa ale zjechali z cenami maksymalnie. teraz
    > za 40zl ma sie prawie wszystkie kanaly, w tym HD za free. Wyjatkiem
    > jest HBO ale ten kanał strasznie podupadl i nie jest wart nawet 10%
    > tego ile żądają obecnie za niego platformy.
    > Pomijając wielce elitarny Bumerang (nawet gdybym mial go w pakiecie to
> [...]

    sorry, ale ja nic o boomerangu nie pisałem.
    jest kilka kanałów, których nie ma c+ i pisałem,
    kwestia gustu kto co chce ogladać.
    co do ceny to dopiero teraz zeszli do jakiegoś poziomu, jeszcze 2 miechy
    temu tajtańczy abo to 38 za komfortowy + bez ani jednego
    kanału hd.
    mnie sport nie interesuje, dokument owszem.
    co do filmu to wybacz, hbo które cyfra pierwsza miała to od samego
    początku kicha, a c+ daleko nigdy nie odbiegały.
    oczywiście to były jedyne w miarę rozsądne kanały jak nie było innych.
    długo można było oglądać cyfre za darmo jak i inne zachodnie
    platformy więc mam porównanie. pewne jest jedno - nie mam i nie chce tej
    tv z przyczyn innych, ale nie mam zamiaru jak co niektórzy tutaj
    wyzywać tych co wybierają taką czy inną platforme.
    mam swoje zdanie bo znam ich od lat.
    KAŻDY WYBIERA TO NA CO MA OCHOTĘ.

    --
    pozdrawiam. pawell32