  • Data: 2009-12-14 07:28:06
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-12-13 21:17, *Mamut* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Pomijając wielce elitarny Bumerang (nawet gdybym mial go w pakiecie to
    > bym nie zauważył) dostajesz najciekawsze kanały z każdego rodzaju. W
    > sporcie abslutny brak konkurencji.

    Wybacz, ale piłka nożna to to nie jedyna dyscyplina - brak w Cyfrze+
    ESPN Amerika, oraz brak zainteresowania w dołączeniu go do oferty jest
    dyskwalifikujący dla mnie.
    Mam tą wygodę, że dostaje cyfrowo zarówno C+ Sport, jak i Posaty Sport -
    nie mam jeszcze ESPN, ale liczę na jakiś ruch w tym kierunku (Jambox).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l