  • Data: 2009-12-17 11:32:31
    Temat: Re: N - MGM
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgd3ce$17u$1@news.onet.pl...

    > Tak.

    > Bardzo często.

    Co bardzo często? Zbyt wiele czy nie?

    > To samo dotyczy kabla USB jeśli już pytasz.

    Nie pytam o kabel usb.

    > Nie ma takiego obowiązku.
    > Przeważnie nie dodają.

    Czego nie dają, kabla zasilającego czy baterii? Bo ja od kiedy pamietam
    zawsze otrzymuje wraz ze sprzetem kabel zasilający i baterie do pilota.

    > Czy jak na stronie producenta samochodów pokażą tankujący samochód , to
    > będziesz oczekiwał, że przy zakupie samochodu, dostaniesz za friko stację
    > benzynową?

    Wiesz było by fajnie gdyby dali krótka informację, że elementu DAP-1160 nie
    ma w zestawie. Nic więcej.

    http://n.pl/n/info/internet.html

    > Cały czas popełniasz błąd logiczny.
    > Jeśli sprzedawca się nie chwali że jest, to lepiej przyjąć że nie ma.
    > Zazwyczaj sie sprawdza.
    > A Ty na siłę chcesz postępować odwrotnie.

    To twoj punkt i sposób widzenia świata. Twoja sprawa.