  • Data: 2009-12-17 11:58:12
    Temat: Odp: N - MGM
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hgd4sf$60v$1@news.onet.pl...

    >>>A może zwykły euro to też zbyt wiele?
    >>
    >> Bardzo często.
    >
    > Co bardzo często? Zbyt wiele czy nie?

    Bardzo często to zbyt wiele (w sensie nie dają), więc lepiej sobie nie robić
    nadziei.

    > Nie pytam o kabel usb.

    To analogia była.

    > Czego nie dają, kabla zasilającego czy baterii?

    Baterii.

    > Bo ja od kiedy pamietam zawsze otrzymuje wraz ze sprzetem kabel zasilający
    > i baterie do pilota.

    A ja chyba baterie dostawałem tylko od Cyfry, nie pamiętam żeby ktoś inny
    dawał w zestawie.

    > Wiesz było by fajnie gdyby dali krótka informację, że elementu DAP-1160
    > nie ma w zestawie.

    Może masz rację, powinni brać poprawkę na niektórych, to wiele nie kosztuje.
    Zastanawiam się czy nie powinno również dotyczyć internetu na własność. ;-)
    To samo dotyczy stacji benzynowej w zestawie z samochodem.

    > To twoj punkt i sposób widzenia świata. Twoja sprawa.

    Zgadza się.
    I jak widzisz się sprawdza, nie zadaję dziwnych pytań o oczywiste rzeczy na
    grupach, nie mam pretensji że sprzedawca mnie oszukał itd
    Nie lepiej skorzystać i naśladować taki punkt widzenia?