  • 1. Data: 2010-10-12 00:58:27
    Temat: Mysz radiowa
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy mógłby mi ktoś napisać czy ta myszka radiowa za 29 zł. nadawałaby
    się do pracy z komputerem, czy szkoda wydawać na to 29 zł? :-)
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=Mys
    z+radiowa

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-10-12 05:32:37
    Temat: Re: Mysz radiowa
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 02:58:27 +0200, animka napisał(a):

    > Czy mógłby mi ktoś napisać czy ta myszka radiowa za 29 zł. nadawałaby
    > się do pracy z komputerem, czy szkoda wydawać na to 29 zł? :-)
> [...]

    Miałem raz tanią mysz radiową - żre baterie, gubi zasięg i skacze. Ogólnie
    mam uraz do myszek innych, niż Logitech i Microsoft.

    IMHO - szkoda wydawać 29zł.

    Za ~25zł można już kupić najprostszego Logitecha z ogonkiem.

    Najtańsze Logitechy bezprzewodowe zaczynają się na Allegro w okolicach
    ~45zł.

    --
    Yakhub

  • 3. Data: 2010-10-12 06:03:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisał:

    > Czy mógłby mi ktoś napisać czy ta myszka radiowa za 29 zł.
    > nadawałaby się do pracy z komputerem, czy szkoda wydawać
> [...]

    Pod podanym linkiem nie ma żadnej myszki za 29 zł. Nie licząc używanego
    rzęcha za 22 zł., są tam myszy po min. 39 zł o wątpliwej ergonomice, często
    inne niż prezentowane na zdjęciach. Jak to na (za przeproszeniem) Allegro.

    JoteR

  • 4. Data: 2010-10-12 08:25:58
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy mógłby mi ktoś napisać czy ta myszka radiowa za 29 zł. nadawałaby się
    > do pracy z komputerem, czy szkoda wydawać na to 29 zł? :-)
> [...]

    Mam od kilku tygodni A4Tech G7-630.
    Można dostać za 40zł. IMO po prostu świetna.

    --
    B.G

  • 5. Data: 2010-10-12 08:43:58
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    szkoda na to nerwów. Sam nie przepadam za radiowymi myszami bo rzeczywiście
    żrą baterie i jak są potrzebne najbardziej to nie działają. Dlatego lepiej
    mieć także jakąś na kablu. Pozatym dla większości ludzi synchronizacja
    stanowi ogromny problem i wtedy trzeba do takiego klienta jechać na koniec
    miasta i mu tą mysz podłączyć bo sam nie umie.

  • 6. Data: 2010-10-12 09:00:27
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 10:43:58 +0200, Doxent napisał(a):

    > szkoda na to nerwów. Sam nie przepadam za radiowymi myszami bo rzeczywiście
    > żrą baterie i jak są potrzebne najbardziej to nie działają. Dlatego lepiej

    No popatrz, a moja dziala 5 m-cy i potem przez caly dzien ostrzega, ze trza
    pomyslec o naladowaniu akumulatorow lub wymianie baterii.
    Ale jak sie uzywa szajsu za 3,50 to o czym gadac.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 7. Data: 2010-10-12 09:23:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Doxent" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > synchronizacja stanowi ogromny problem i wtedy trzeba do takiego klienta
    > jechać na koniec miasta i mu tą mysz podłączyć bo sam nie umie.

    http://www.microsoft.com/hardware/gaming/productdeta
    ils.aspx?pid=103

    Fakt, ze krotko dziala z baterii (u mnie 30-50h), ale mozna podlaczyc kabel
    zwiniety w odbiorniku i pracowac dalej w czasie, kiedy sie laduje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-10-13 01:55:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-12 07:32, Yakhub pisze:
    > Miałem raz tanią mysz radiową - żre baterie, gubi zasięg i skacze. Ogólnie
    > mam uraz do myszek innych, niż Logitech i Microsoft.
    >
    > IMHO - szkoda wydawać 29zł.

    No, już dzisiaj kupiłam laserową (w instrukcji napisane, że to radiowa.
    Nie wiem czy tak ma być) za 49 zł. w Realu. Wątek o podpowiedzenie mi w
    sprawie kabelka USB do ładowania tej myszy zamieścilam dzisiaj-trochę
    wcześniej. Jak możesz-podpowiedz, dobrze?
    Nawet jestem zadowolona z tej myszki.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-10-13 01:58:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-12 08:03, JoteR pisze:

> [...]
    > inne niż prezentowane na zdjęciach. Jak to na (za przeproszeniem) Allegro.

    Fakt. Z dostawą 39 zł. Taka cena.
    Dzięki!

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-10-13 02:03:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-12 10:25, B.G pisze:
    > Mam od kilku tygodni A4Tech G7-630.
    > Można dostać za 40zł. IMO po prostu świetna.

    A ja mam od dzisiaj tą:http://yfrog.com/f/jnmyszmj/
    Chyba będzie dobrze działała, tylko nie wiem jak ją ładować w razie
    czego (zobacz obrazek).

    --
    animka