  • Data: 2010-10-13 11:01:37
    Temat: Re: Mysz radiowa
    Od: Piotr Sadrakula/Lodz/PL <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-13 04:05, animka pisze:

    > Aha :-)
    >
    > Ta moja została od razu rozpoznana przez komputer jako urządzenie HID.

    Droga Animko,

    ponieważ już kupiłaś, to musztarda po obiedzie, ale chciałem polecić Ci,
    skoro już zajmować gniazdo USB, zestaw klawiatura + mysz radiowa.
    Widziałem w promocjach Euro RTV AGD zestaw Logitecha za 69 zł brutto.
    Mam od paru miesięcy podobny zestaw Della i powiem Ci: czysta przyjemność.
    Używam akumulatorków wodorkowych, klawiatura wytrzymuje miesiąc, mysz
    3 tygodnie, zero problemów.
    Piotrek