  • Data: 2012-01-11 13:49:35
    Temat: Re: Myjnia ręczna a paragon
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-11, kamil <k...@s...com> wrote:

    > A ja czasem kupię chleb, zapłacę i przypomnę sobie że piwa nie wziąłem.
    > Myślisz, że dostanę jeden paragon z kasy fiskalnej jak stanę znowu na
    > końcu kolejki z piwem?

    Tylko, ze w sklepie pani wie, ze kupujesz tylko chleb a pozniej piwo a
    na myjni nie wiadomo za ile myles.

    > Pewnie, może za pół roku znów będe przejeżdżać przez białystok, to
    > akurat ta garść żetonów się przyda.

    Ja mowie o rozwiazaniu dla kogos kto regularnie myje samochod na jednej
    myjni czy tam sieci i potrzebne mu sa paragonu, w sumie chuj wie po co
    ale mniejsza o to...

    http://www.vat.pl/aktualnosci-podatkowe/2308-na-myjn
    i-recznej-i-bezobslugowej-stacji-paliw--paragon-czy-
    faktura-7600/

    #v+
    Jeżeli przedsiębiorca zdecyduje się na montaż automatów na pieniądze, to
    sprzedaży nie będzie ewidencjonował w kasie fiskalnej. Zgodnie z
    rozporządzeniem w sprawie zwolnień, paragonu nie trzeba wydawać w
    przypadku usług świadczonych przy użyciu urządzeń, w tym wydających
    bilety, obsługiwanych przez klienta, które również w systemie
    bezobsługowym przyjmują należność:

    w bilonie lub banknotach, lub
    innej formie (bezgotówkowej), jeżeli z ewidencji i dowodów
    dokumentujących transakcję jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie
    transakcji zapłata dotyczyła.
    #v-

    --
    Artur