    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Myjnia parowa - ktos myl tym auto?
    Date: Wed, 3 Aug 2011 16:05:06 +0200

    On 2011-08-03 10:27:22 +0200, "Papkin" <s...@s...net> said:

    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=wh7LDex4bsQ

    > NIE WIERZE w to za cholere

    I gut - nie ma jeszcze obowiązku wierzenia reklamom.

    > Piasek i pyl zlepiony i przywarty do lakieru - karcher to ruszy a auta
    > bez gabki/szczotki i tak nie umyjesz na blysk.

    Hmmm... Umyję na błysk.
    (co nie oznacza, że auto będzie domyte)

    > To nie jest karcher a sama para nie wierze by odrzucila brod

    Przez rzekę?
    ;>

    > tak by spadl na ziemie.

    Poświęceiłem na tę reklamę kilkadziesiąt sekund - nie widać tam byo
    brudu odpadającego od samochodu, za to widać było jakąś babkę
    wycierającą szmatą mokry brud.
    Nic w tym nie ma tajemniczego...

    > Zielone panie uzywaja scierki syntetycznej nie wiem po co

    Usuwają brud - wszak inaczej nie zszedłby.

    > Nie sadze by to dzialalo

    Ale co? Para jest, mokry brud jest, szmaty są, ścieranie działa...

    > Para ma byc goraca - a rece to co, z metalu?

    Nie kieruj więc pary na ręce.

    > Ok tu mamy profesionalny, havy duty i mogacy pracowac non stop ale
    > zasada dzialania ta sama.

    No i?
    Żyć nie możesz, bo ktoś wyprodukował reklamę tego, czym handluje?

    --
    Bydlę