  • Data: 2023-11-05 18:26:42
    Temat: Re: Myjk w całej okazałości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 5 Nov 2023 13:05:50 +0100, _Master_

    > Ja uważam że coś jest mądre albo głupie.

    Wiadomo, dla debili nie ma szarości, jest tylko czarne i białe.
    Dlatego właśnie konfedera zawsze będzie ogonem którym merda pies, bo ci
    idioci są kompletnie bezkompromisowi, a przez to są niebezpieczni dla
    otoczenia.

    > Ty masz swoje nowe pojęcia typu postępowe, progresywne...

    To nie są moje pojęcia -- to ty ich użyłeś i znowu
    próbujesz wmawiać (sobie?) że to ktoś ich użył.

    > Uważam że na takim etapie rozwoju Polska nie powinna się pakować w
    > fiftyfaje bo po pierwsze tego nie da się ZROBIĆ A po drugie to jest
    > głupie nie podyktowane wiedzą tylko religią.

    Znowu się powołujesz na wiedzę, samemu kompletnie jej nie posiadajac, co
    pokazuje chociażby ostatni wątek o spalaniu wodoru w silniku tłokowym i
    twoją podnietę że dalej będziesz mieć pod maską podksakującego pierdziela.
    A że będziesz musiał mieć 2x większy i cięższy pojazd i że nadal będziesz
    truć NOxami, nie mniej niż przy obecnie spalanym, ku twojej uciesze, ruskim
    gazie, to już mało istotne. Bo masz swoją religię i musisz się jej trzymać,
    bo jak puścisz, to przepadniesz.

    --
    Pozdor
    Myjk