  • Data: 2023-11-04 16:35:54
    Temat: Re: Myjk w całej okazałości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 4 Nov 2023 15:27:37 +0100, _Master_

    > I dlatego używasz tyle słów uznawanych za obelżywe? ;-)

    Do takiej parszywej konfederackiej faszystowsko-socjalistycznej mendy jak
    ty, właśnie dlatego. Ty uważasz że jak nie używasz takich słów to jesteś
    automatycznie lepszy? No więc nie jesteś, jesteś z konfederackiej zasady
    homofobem, rasistą, antysemitą, dewiantem lubiącym małe dzieci, nie masz
    poszanowania dla kobiet, do tego ogólnie jesteś antypolakiem i przejawiasz
    działania przeciwko Polsce jako krajowi -- a to gorsze niż najbardziej
    obelżywe słowa. Jak to w końcu zrozumiesz, to wróć płakać jak to zostałeś
    przez złego Myjka strasznie poturbowany. he he he

    --
    Pozdor
    Myjk