  • 41. Data: 2017-06-19 15:40:57
    Temat: Re: Myjk do tablicy.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Jun 2017 15:11:20 +0200, w <oi8iha$k10$1@node1.news.atman.pl>, t-1
    <t...@t...pl> napisał(-a):

    > Obaj.
    > Osobowy za nieustąpienie pierwszeństwa, autobus za jazdę po powierzchni
    > wyłączonej z ruchu.

    Jak można nieustąpić pierwszeństwa jadącemu po powierzchni wyłączonej, skoro z
    definicji jest on włączającym się do ruchu? No geniusz.

  • 42. Data: 2017-06-19 15:45:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-06-19 15:11, t-1 wrote:

    > Obaj.
    > Osobowy za nieustąpienie pierwszeństwa, autobus za jazdę po powierzchni
    > wyłączonej z ruchu.

    wg. Ciebie jest cos takiego jak pierwszenstwo w znajdowaniu sie
    tam gdzie obecnosc pojazdu nie jest dozwolona? chyba pora wprowadzic
    do PoRD jakies nowe pojecie na takie pierwszenstwo, proponuje konkurs.

    --

    memento lorem ipsum

  • 43. Data: 2017-06-19 16:05:49
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    elmer radi radisson w

    > wg. Ciebie jest cos takiego jak pierwszenstwo w znajdowaniu sie
    > tam gdzie obecnosc pojazdu nie jest dozwolona? chyba pora wprowadzic
    > do PoRD jakies nowe pojecie na takie pierwszenstwo, proponuje konkurs.

    Bezwzględne nadpierwszeństwo (niezależnie od znaków i sygnałów i innych
    przepisów) mają pojazdy nadjeżdżające znienacka, znikąd, skądkolwiek.
    Jeżeli dwa pojazdy spełniają warunek ze zdania poprzedniego nadpierwszeńswto
    przysługuje jadącemu szerszą drogą(z dokładnością do ilości wyznaczonych
    pasów ruchu. Jeżeli nie można rozstrzygnąć nadpierwszeństwa zgodnie z
    wcześniejszymi warunkami, nadpierwszeństwo przysługuje pojazdowi cięższemu
    (wg masy rzeczywistej).

    --
    'Tom N'

  • 44. Data: 2017-06-19 17:32:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
> [...]

    >wyłączonej, skoro z
    >definicji jest on włączającym się do ruchu? No geniusz.

    Ale tylko polowa, a moze nawet cwiartka.
    Co prawda to ta polowa uderzyla :-)

    J.

  • 45. Data: 2017-06-19 17:34:50
    Temat: Re: Myjk. autobus winny.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    Jakiego zrozumienia? Dla debila piszącego dwa przeciwstawne twierdzenia
    na raz?
    K... mać!
    Kolejny kretyn!
    Ty naprawdę uważasz, że autobus pierwszeństwo ma i jednocześnie nie ma?
    Ręce opadają...
    ---
    Po prostu idź stąd

  • 46. Data: 2017-06-19 18:46:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-19 o 13:46, s...@g...com pisze:

    > Ano opadają. Bo widze ze czytac ze zrozumieniem to nie umiesz.
    > Przerosło cie. Napij sie kawy czy cos, przeczytaj ponownie i zrozumiesz o czym sie
    tu pisze.

    Poddaję się.
    Ale liczę, że mi wytłumaczysz jak należy rozumieć odpowiedzi na pytanie.
    Przypomnę pytanie:
    Czy autobus ma pierwszeństwo w tym miejscu?
    I odpowiedź udzielona przez podpisującego się WoMa:
    1. Ma.
    2. Nie ma.

    Zatem jeśli uważasz to za prawidłowe odpowiedzi, to wytłumacz jak można
    mieć pierwszeństwo i jednocześnie go nie mieć. Inaczej wyjdzie, że
    jesteś kretynem. Podobnie jak udzielający takiej idiotycznej odpowiedzi.
    Jeśli zaś wyjaśnisz, jak ma się pierwszeństwo i jednocześnie się go nie
    ma, to przyznam że to ja jestem niedorozwinięty.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 47. Data: 2017-06-19 19:02:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/19/2017 4:05 PM, 007 wrote:
    > wcześniejszymi warunkami, nadpierwszeństwo przysługuje pojazdowi cięższemu
    > (wg masy rzeczywistej).

    Nie, zależy to też od marki i tego czy słuzbowy. Obserwuje dośc czesto w
    okolicy.

  • 48. Data: 2017-06-19 19:25:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Zatem jeśli uważasz to za prawidłowe odpowiedzi, to wytłumacz jak
    >można mieć pierwszeństwo i jednocześnie go nie mieć.

    Lewa polowka miala, a prawa nie miala :-P

    J.

  • 49. Data: 2017-06-19 19:40:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

[...]
    Tak, jesteś niedorozwinięty

  • 50. Data: 2017-06-19 20:25:56
    Temat: Re: Myjk.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-19 o 15:38, WoMa pisze:

    > Ręce opadają.
    > Wszystko w watku opisane, wyjasnione,
    Opisane i wyjaśnione przez durni durniom.