  • 21. Data: 2010-04-07 14:53:18
    Temat: Re: Mycie samochodu w garażu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hphv51$k6a$1@pippin.nask.net.pl...

    > jeżeli płyny z mycia z tego terenu spływają do zbiorczej kanalizacji
    > to nie wolno - SM może wlepić mandat...

    A jeżeli spływają do gruntu, to nie może?

  • 22. Data: 2010-04-07 14:59:42
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <> napisał w wiadomości ...

    > A jeżeli spływają do gruntu, to nie może?

    tego nie wiem na 100%, bo są różne przypadki
    (różne strefy ochronne np. ujęć wody, źródliska rzek
    itp. itd. - 1 kropla oleju skaża TYSIĄC litrów wody)
    w każdym bądź razie warto sprawdzić Regulamin Porządku
    (lub jakiś jego odpowiednik) w gminie w której się chce
    to mycie robić :)

  • 23. Data: 2010-04-07 15:43:44
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > W takim wypadku wszelkie miejsca gdzie poruszają się bądź
    > stoją samochody gdzie pada deszcz muszą mieć te separatory
    > i filtry, bo to żadna różnica, czy samemu się zmyje brud,
    > czy zrobi to deszcz.

    Nie słyszałem jeszcze o deszczach zawierających środki
    myjące ;-)

  • 24. Data: 2010-04-07 20:31:38
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" napisał w wiadomości news:hphv51$k6a$1@pippin.nask.net.pl...

    > jeżeli płyny z mycia z tego terenu spływają do zbiorczej kanalizacji
    > to nie wolno - SM może wlepić mandat...

    a deszcz, który spłukuje szampon rozlany "przypadkowo" na aucie?

  • 25. Data: 2010-04-07 20:41:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert_J" hpi26s$cik$...@i...gazeta.pl

    > Nie słyszałem jeszcze o deszczach zawierających środki myjące ;-)

    A jeśli będę mył czystą wodą? Bez szamponu? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2010-04-07 20:43:24
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Robert_J pisze:

    > Nie słyszałem jeszcze o deszczach zawierających środki myjące ;-)

    To w końcu chodzi o środki myjące czy olej? Poza tym, deszczówka obecnie
    już nie jest taka czysta jak kiedyś i zawiera pełno różnorakiego dziadostwa.

  • 27. Data: 2010-04-07 21:01:13
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "maciej debski" napisał w wiadomości
    > Bo tak się zastanawiam jakie skażenie powoduje deszcz spływający po aucie

    ciezko powiedziec, alle deszcz raczej z rzadka ma w sobie detergenty.
    ale brud na aucie może zawierać detergenty...

  • 28. Data: 2010-04-07 23:11:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Gdzie na ręcznej umyją z podwoziem za 20 zł

    A jak umyc podwozie w garazu?
    Zakladam, ze nie ma kanału...

    Jesli nie ma, to moze je co najwyżej myjką opłukac. To samo mogą zrobić na
    prośbe (10 zł ekstra) na myjni ręcznej

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE