  • 31. Data: 2021-09-30 16:35:15
    Temat: Re: Mycie auta
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.09.2021 o 15:01, cef pisze:

    > Ale czasami usługi są tak proste, że nie ma co uzgadniać.
    > Nie mów, że jak wchodzisz do płatnego kibla, to
    > uzgadniasz co tam jest w ofercie. Rzucasz n atackę tyle zł co w cenniku
    > i wchodzisz - co najwyżej jak jest brudno, to wychodzisz i możesz
    > się awanturować, ale nie pytasz wczesniej co jest w cenie tych kilku
    > złotych.

    Sprawdzam czy jest papier, nim usiądę :) Jeśli nie ma, to nie siadam
    albo dopytuję.

    > Tak samo jest z myjnią. Jak chciałbym jakieś wymyślne czynności, to bym
    > uzgadniał,
    > ale ja potrzebuję zwykłe mycie z odkurzaniem i sprzątaniem wnętrza.

    No i dopytujesz czy Ci upierdolone lizakiem wkładki też wymyją :)

    > To mam zakładać, że mają jakiś słabossący odkurzacz i piasku nie bierze
    > i piasek zostanie na podłodze? Przecież takich dupereli się nie uzgadnia.

    No nie ale za chwilę będziesz miał obiekcje, że Ci podsufitki nie
    tknęli, że schowek nieposprzątany, kurz na gaśnicy a zapasówka jak była
    brudna to jest nadal, pedałów nie wyszorowali od błota w rowkach i pod
    spodem tez, że na bieżniku opon masz kamyczki a rura wydechowa w środku
    jest czarna.
    Felgi też jakieś brudnawe i niedomyte bo smołą ujebane czy czymś.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 32. Data: 2021-09-30 20:09:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sj3dt0$5no$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > Jeszcze niedawno pisaliście, że elektryk jest be, bo jest problem
    > z jego naładowaniem.

    Ja nigdy nie pisałem, że elektryk jest be (o ile ma webasto ;)

    Ma pożądane przeze mnie cechy bezgłośność, duży moment, odzyskiwanie,
    brak gnijącego wiecznie wydechu, sond lambda, dpf, srepeef, turbo,
    pękających kolektorów, dwumasy, sprzęgła.

    Dziś ta kobita z autobusu wk się i kupiła hybrydę plugin ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 33. Data: 2021-09-30 22:48:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-09-2021 o 20:09, PiteR pisze:
    > in <news:sj3dt0$5no$1$Cav@news.chmurka.net>

    > Ja nigdy nie pisałem, że elektryk jest be (o ile ma webasto ;)

    Webasto jest potrzebne hybrydzie plug-in.
    Elektryk radzi sobie bez, grzeje prądem.

  • 34. Data: 2021-10-01 00:55:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sj57rn$6gj$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > Webasto jest potrzebne hybrydzie plug-in.
    > Elektryk radzi sobie bez, grzeje prądem.

    no właśnie, zużywa prąd którego ma mało
    dlatego dokładam webasto na ogień a prąd do jazdy.

    to taka głupota w stylu laptop nie może mieć gałki ciszej głośniej.

  • 35. Data: 2021-10-01 07:18:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-10-2021 o 00:55, PiteR pisze:
    > in <news:sj57rn$6gj$1$Cav@news.chmurka.net>

    > no właśnie, zużywa prąd którego ma mało

    A kto powiedział że ma mało?
    Baterie rosną.

    > dlatego dokładam webasto na ogień

    I jeszcze zbiornik, wlew itd?
    Totalnie bez sensu.

  • 36. Data: 2021-10-01 08:33:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Sep 2021 06:19:44 +0200, Cavallino wrote:
> [...]

    Ale o co chodzi - skad te kolejki i ograniczenia?

    > Jeszcze niedawno pisaliście, że elektryk jest be, bo jest problem z jego
    > naładowaniem.
    > Prądu też w GB nie macie, czy jednak jest odwrotnie niż pisaliście? ;-)

    No i coz - do tej pory bylo tak, ze jednak zasieg spalinowca wiekszy,
    stacje czesto, paliwo na stacjach prawie zawsze jest, a i mozna miec
    zapas w kanisterku.

    Za 20 lat moze byc inaczej, 35 lat temu u nas tez bylo inaczej :-)

    J.

  • 37. Data: 2021-10-01 08:35:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Sep 2021 22:48:54 +0200, Cavallino wrote:

    > Webasto jest potrzebne hybrydzie plug-in.
    > Elektryk radzi sobie bez, grzeje prądem.

    Jak dlugo?

    Bo jak sniezyca w trasie zaskoczy ... staraj sie miec co najmniej pol
    baku :-)

    J.

  • 38. Data: 2021-10-01 10:05:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-10-2021 o 08:33, J.F pisze:

    > Ale o co chodzi - skad te kolejki i ograniczenia?

    Brak kierowców.
    Brexit i covidowe ograniczenia dla przyjezdnych.

    > No i coz - do tej pory bylo tak, ze jednak zasieg spalinowca wiekszy,
    > stacje czesto, paliwo na stacjach prawie zawsze jest, a i mozna miec
    > zapas w kanisterku.

    I już tak nie jest jak widać, przynajmniej nie wszędzie.
    Prąd przyleci sam po drutach, a paliwo trzeba dowieźć.

  • 39. Data: 2021-10-01 10:06:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-10-2021 o 08:35, J.F pisze:

    > Jak dlugo?

    Na pełnej baterii to i nawet kilka dni.

    > Bo jak sniezyca w trasie zaskoczy ... staraj sie miec co najmniej pol
    > baku :-)

    W każdym przypadku.

  • 40. Data: 2021-10-01 10:35:03
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-10-01 o 00:55, PiteR pisze:
    > in <news:sj57rn$6gj$1$Cav@news.chmurka.net>

    > no właśnie, zużywa prąd którego ma mało
    > dlatego dokładam webasto na ogień a prąd do jazdy.
    >
    > to taka głupota w stylu laptop nie może mieć gałki ciszej głośniej.

    Mój kiedyś miał - Toshiba to była. Wygodne pokrętło od frontu.
    T.