  • Data: 2021-10-01 19:15:48
    Temat: Re: Mycie auta
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-10-2021 o 16:21, J.F pisze:

    > To by tlumaczylo ... ale wrocili na stale?
    > Bo jak tam pracowali, to pewnie i prawo do dalszego pobytu maja.

    > A wczesniej placili lepiej ?

    Nie, ale rotacja załatwiała sprawę - na miejsce starych przybywali nowi.
    Teraz nie przybywają, więc dziura się powiększa i sprawa się rypła.

    > Wydaje mi sie, ze po angielsku czytalem.

    Ale u źródeł, czy w czymś w stylu spiderwen?

    > Jak widac - chca wpuscic, ale na 3 miesiace ...

    O tym trzeba byo myśleć 6 miesięcy temu.
    A oni nadal tylko "chcą".
    To tak jak PIS z Turowem - od 5 lat tylko udaje że coś chce.