-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 23 Dec 2013 18:27:27 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: My car is my castle - no more!
In-Reply-To: <l99bom$oph$1@node1.news.atman.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1312231806150.376@quad>
References: <52b7de58$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<l99bom$oph$1@node1.news.atman.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 17
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1387819750 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2177 83.15.167.123:62707
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1625
X-Received-Body-CRC: 936035628
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515923
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 23 Dec 2013, Trybun wrote:
> Zawsze lepsze wyjście niż obecne praktykowanie fizycznego ganiania po
> drogach kierowcy który się nie zatrzymał na wezwanie.
Już ktoś pisał - "ci co mają się nie zatrzymać" się nie zatrzymają.
Praktyka chyba się zmieni tylko po części :)
Za to Ty możesz zostać zatrzymany przed takim "niezatrzymującym się".
W roli ruchomej zapory drogowej.
Pytanie pierwsze: czy ten system da gwarancję wyłączenie TYLKO tego
auta, o które chodzi, co implikuje całą paczkę kolejnych pytań.
Pytanie drugie pośrednio już padło - czy i jakim prawem kierujący
ma odpowiadać za dalszy tor jazdy samochodu, skoro ktoś inny
steruje choć jednym parametrem ruchu.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.13 22:29 ToMasz
- 23.12.13 23:39 k...@g...com
- 24.12.13 00:49 WildS
- 24.12.13 07:29 Jan Koval
- 24.12.13 10:42 RadoslawF
- 24.12.13 11:46 John Kołalsky
- 24.12.13 11:48 John Kołalsky
- 24.12.13 11:50 John Kołalsky
- 24.12.13 11:52 k...@g...com
- 24.12.13 14:38 Trybun
- 24.12.13 22:39 Pszemol
- 24.12.13 22:41 Pszemol
- 24.12.13 23:12 k...@g...com
- 25.12.13 08:13 sqlwiel
- 23.12.13 19:40 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=