-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: My car is my castle - no more!
Date: Mon, 23 Dec 2013 14:28:20 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 20
Message-ID: <l99dpd$jik$1@usenet.news.interia.pl>
References: <52b7de58$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs536658.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1387805293 20052 31.61.215.147 (23 Dec 2013 13:28:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Dec 2013 13:28:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
Thunderbird/3.1.10
In-Reply-To: <52b7de58$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515909
[ ukryj nagłówki ]On 12/23/2013 07:55 AM, sqlwiel wrote:
> http://www.polskieradio.pl/5/53/Artykul/1008339,Poli
cja-zatrzyma-samochod-falami-radiowymi-
>
>
> Nie będzie trzeba rozwijać łańcuchów i rozsypywać ostrych przedmiotów.
>
> Komisja Europejska przeznaczyła fundusze na technologię, która umożliwi
> policjantom zatrzymanie dowolnego pojazdu za pomocą jednego guzika -
> czytamy na stronie New Scientist.
>
> Jak to możliwe? Dzięki elektronice. Większość współczesnych samochodów,
> nawet tych z niższej półki, działa w oparciu o komputery, które
> kontrolują niemal wszystkie układy pojazdu. Dzięki temu możliwe jest
> przejęcie kontroli nad samochodem przez odpowiednie służby.
>
>
> ... całe szczęście, że mój fiut nie jest sterowany komputerem...
>
I dlatego kupiłem sobie 20-letnie e36 i robie renowacje :D
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.13 14:40 masti
- 23.12.13 14:50 Adam
- 23.12.13 14:52 Megrims
- 23.12.13 16:39 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.12.13 17:30 Megrims
- 23.12.13 17:37 tá´Ź
- 23.12.13 18:27 Gotfryd Smolik news
- 23.12.13 22:29 ToMasz
- 23.12.13 23:39 k...@g...com
- 24.12.13 00:49 WildS
- 24.12.13 07:29 Jan Koval
- 24.12.13 10:42 RadoslawF
- 24.12.13 11:46 John Kołalsky
- 24.12.13 11:48 John Kołalsky
- 24.12.13 11:50 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=