  • Data: 2019-05-25 20:29:43
    Temat: Re: Muzyka na DVD lepsza?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-25 o 11:49, J.F. pisze:

    > A jakie to ma znaczenie ?
    > Inni przesolili, przesalac musisz i ty, bo klienci powiedza, ze
    > niedobre :-)

    Czyli co? Wariant siłowy należy wprowadzić? Zakazy, nakazy itp? UE już
    trochę ingeruje, ale jeszcze za słabo.

    > Ale w jakim sensie - ze glosniki stereo (czy nawet 5.1) moga dac
    > zludzenie, ze dzwiek dociera ze srodka ?
    > No tak ma byc :-)

    ...dają złudzenie, że dźwięk dociera z określonego kierunku i jest w
    określonej odległości. W klasycznym stereo odtwarzanym na przeróżnych
    rzęzidełkach, takiego efektu nie doświadczysz. Tam jedynie jeśli coś
    jest głośniejsze z lewej, to jest z lewej i koniec zabawy. Przestrzeń
    zostaje zredukowana do linii prostej z rozlokowanymi na niej źródłami
    dźwięków. Powstaje z tego takie radiowe stereo.

    > Benzynowe silniki sa ciche, ale my kochamy diesle :-)

    One też są bardzo ciche w wielu przypadkach. Nawet w przypadku aut ze
    średniej półki tak już jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek