  • Data: 2010-05-11 19:19:03
    Temat: Re: Muszę zganic forda :)
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 May 2010 15:47:55 +0200, Katanka napisał(a):

    > Przejechałem około 30.000 km od 1 lipca 2009r. Niestety zawieszenie jest już
    > cąłkowicie do wymiany. Telepie się, luzy na każdym kole, jest głosne, przenosi
    > juz na kierownicę telepanie. Ogólnie zawieszenie nie na nasze grogi.

    Może to kwestia kompletacji całości auta do Twojej wersji silnikowej - u
    nas w Tdci/130 KM pierwszy (i jak do tej pory jedyny) wahacz wymieniłem
    przy ok. 70-80 kkm, teraz dobijamy do 100 kkm i chyba 'coś' trzeba
    będzie wymienić z tyłu auta - ale to dopiero oceni mechanik. Ogólnie z
    takiej wytrzymałości jestem zadowolony - toć drogi w WRC czy Bolkowie
    nie są 'najlepsze'.

    PS. Tak BTW Mam wrażenie, że z upływającym wiekiem auto sie bardziej
    'rozkalibrowuje' i poszczególne elementy zawieszenia wymagają
    wcześniejszych/szybszych wymian - mówię tu o przebiegach auta grubo
    ponad 100 kkm i ponad 5- 6 lat użytkowania. Jakoś w nowych aż tak często
    poszczególnych elementów nie trzeba wymieniać - a i wnętrze jakoś tak
    mnie trzeszczy ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.