  • Data: 2010-05-11 21:44:07
    Temat: Re: Muszę zganic forda :)
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katanka <k...@i...pl> napisał(a):

    > Przejechałem około 30.000 km od 1 lipca 2009r. Niestety zawieszenie jest
    już
    > cąłkowicie do wymiany. Telepie się, luzy na każdym kole, jest głosne,
    przenosi
    > juz na kierownicę telepanie. Ogólnie zawieszenie nie na nasze grogi.
    >
    > Chciało się miec sztywnego i niskiego, to teraz płać :) Ciekawe ile mnie
    skasuj
    > w ASO. dojadę jeszcze na tym zawieszeniu do 40.000 i jadę na przegląd. Każę
    > wszystko wymienić.

    Ja jestem dziuro maniakiem (nie omijam) i z moich doświadczeń wydaje mi się
    że to załatwione opony/felgi - jak "przenosi na kierownice telepanie",
    ale luzy na kołach to nie wiem bo nie sprawdzam.

    Ostatnio w moim "nowym" aucie właśnie się okazało że 2 felgi załatwione,
    i 2 opony uszkodzone w tym jedna podwójnie.
    po ostatnich dziurach już coś było czuć na kierownicy ale
    tylko poniżej ~30km/h.

    Ale nie jestem w stanie powiedzieć na ile zawieszenie starcza...
    końcówki drążków lecą co około 20..30kkm, ale to akurat tu eksploatacja.
    tylko ja mam 205/15'/60 ;) i miękkie ustawienie żeby dziur nie czuć
    i po progach jeździć bez zwalniania :)

    pozdrawiam.