  • Data: 2010-11-26 11:56:18
    Temat: Re: Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Als" <1...@1...pl> napisał w wiadomości news:

    > Stety nieprawda. Ja jeżdżę "normalnie" (a więc nie zawsze zgodnie z
    > przepisami w takiej postaci, jak są przedstawiane na znakach i w PORD), i
    > od 1989 roku dostałem 2 (słownie: dwa) na łączną kwotę 350 zł i 12
    > punktów.

    Więc jednak prawda.
    Ja mam podobnie, choć jeżdżę mniej.
    Ale mowa była o zupełnym zerze mandatowym.
    Jeździć normalnie przez naście lat i to dużo i nie trafić na żądnych gotówki
    kłusowników w mundurach, na to szansa jest jak na wygranie w totka.
    Oczywiście zdarza się, ale ciężko o niej wspominać, jako o poważnej
    alternatywie.