  • 11. Data: 2017-01-03 22:34:55
    Temat: Re: Musze sie pochwalic...
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Niech służy!
    My oglądaliśmy 500x w kanciastym opakowaniu, ale ostatecznie za tą sama
    kasę wygrało cos innego.
    Odbieram pojutrze :P

    Dobra zmiana, czy jak? ;-)

  • 12. Data: 2017-01-03 22:36:31
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    nic sie nie znasz.
    To wlasnie zona zawsze wybiera.
    Ty ewentualnie mozesz wybrać auto dla siebie. Samego.
    "domowoe" "rodzinne" - zawsze wybierze ona. Ważne, żebyć zdążył
    wychować, żeby wybierała rozsądnie.

  • 13. Data: 2017-01-03 22:38:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-01-2017 o 20:38, Marcin Kiciński pisze:
    > Odebralem dzis nowy samochod.
    > Wiem, glupio mi, ze nie pytalem grupy "co kupic", ani nawet "ktory wybrac",
    > ale wiecie, jak jest - moje zycie, moje pieniadze, moj wybor. No prawie
    > "moje" bo jest jeszcze zona, ale o tym dalej.
    >
    > Zreszta, gdybym zaczal pytac, to Wy zaczelibyscie wybijac mi ten zakup z glowy,
    > a tak jestem teraz szczesliwym posiadaczem... Fiata 500L :)

    To się ciesz dopóki możesz, bo drugi raz będziesz się z niego cieszył
    jak będziesz sprzedawał.

    Uzyskałeś chociaż pozwolenie na wersję Trekking czy jak to się ta zwie,
    czy jakaś standardowo okropną masz? ;-)

  • 14. Data: 2017-01-03 22:40:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-01-2017 o 22:34, Scobowski pisze:
    > Niech służy!
    > My oglądaliśmy 500x w kanciastym opakowaniu,

    W sensie że Renegade?

    >ale ostatecznie za tą sama
    > kasę wygrało cos innego.
    > Odbieram pojutrze :P

    Ale coś lepszego?

  • 15. Data: 2017-01-03 23:13:25
    Temat: Re: Musze ile wysysają ?
    Od: Krzyżak <g...@p...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > W jednym kraju (mówią że bogatym) samochody traktuje się jak
    > odkurzacze. Zepsuł się to się idzie po następny. Co rusz widzę
    > porzucony w krzakach, bez przodu, przytarty, bez koła.
    >
    > I w tę stronę idźmy ;)
    >
    > Piter

    A w tym bogatym kraju, ile wysysają właściciele Boga/Bogów ?
    Chyba niedużo, jeżeli ich stać na porzucanie samochodów.

  • 16. Data: 2017-01-03 23:23:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >ale wiecie, jak jest - moje zycie, moje pieniadze, moj wybor. No prawie
    >"moje" bo jest jeszcze zona

    no i twoj kredyt

  • 17. Data: 2017-01-03 23:24:57
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Scobowski" napisał w wiadomości grup

    >nic sie nie znasz.
    >To wlasnie zona zawsze wybiera.

    Pewnie jestem żoną mojej żony.

  • 18. Data: 2017-01-03 23:26:01
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Scobowski" napisał w wiadomości grup

    >Niech służy!
    >My oglądaliśmy 500x w kanciastym opakowaniu, ale ostatecznie za tą sama
    >kasę wygrało cos innego.
    >Odbieram pojutrze :P

    >Dobra zmiana, czy jak? ;-)

    Jeśli kredyt płacicie z pińcet plus to dobra zmiana.

  • 19. Data: 2017-01-04 06:07:16
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 03.01.2017 o 22:08, PiteR pisze:

> [...]
    > odkurzacze. Zepsuł się to się idzie po następny. Co rusz widzę
    > porzucony w krzakach, bez przodu, przytarty, bez koła.

    I to jest Twoje kryterium rozwoju człowieczeństwa?
    Żałosne!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 20. Data: 2017-01-04 06:14:45
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 03.01.2017 o 22:40, Cavallino pisze:

    > W sensie że Renegade?
    Tak, nawet fajny :)

    > Ale coś lepszego?
    Nie :) Może?
    Madzia 3 - bo wolnossący benzyniak, bo dobre wyposażenie i - bo żonie
    się podoba ;-)