  • 1. Data: 2017-01-03 20:38:04
    Temat: Musze sie pochwalic...
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    Odebralem dzis nowy samochod.
    Wiem, glupio mi, ze nie pytalem grupy "co kupic", ani nawet "ktory wybrac",
    ale wiecie, jak jest - moje zycie, moje pieniadze, moj wybor. No prawie
    "moje" bo jest jeszcze zona, ale o tym dalej.

    Zreszta, gdybym zaczal pytac, to Wy zaczelibyscie wybijac mi ten zakup z glowy,
    a tak jestem teraz szczesliwym posiadaczem... Fiata 500L :)

    Tak, wiem, zaraz sie zacznie: "A meskich nie bylo?". No byly, ale wlasnie
    troche do powiedzenia miala tez wspomniana zona, ktora w moim przypadku
    jest klasycznie kobieta, wiec podoba jej sie, co sie podoba i kropka :)

    Autko na razie zrobilo pozytywne wrazenie, jak bedzie dalej - zobaczymy.
    Do poniedzialku za duzo nie pojezdzi, bo jak na zlosc zima sie zrobila,
    a auto jest na letnich gumach - zimowki przyjada wlasnie w poniedzialek.

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2017-01-03 20:44:51
    Temat: Re: Musze sie pochwalic...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-03 o 20:38, Marcin Kiciński pisze:

    > Tak, wiem, zaraz sie zacznie: "A meskich nie bylo?". No byly, ale wlasnie
    > troche do powiedzenia miala tez wspomniana zona, ktora w moim przypadku
    > jest klasycznie kobieta, wiec podoba jej sie, co sie podoba i kropka :)

    Znaczy się zawarliście kompromis i to Ona wybrała to co się Jej podobało
    a Ty miałeś tylko zapłacić? ;)

    Kurwa w czerwcu się żenię ale za cholerę nie pozwolę żeby to żona
    wybierała samochód... Mam nadzieję ;)

    Gratuluję nowego wozu i bezawaryjności ;)

    Lewis

  • 3. Data: 2017-01-03 20:46:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Zreszta, gdybym zaczal pytac, to Wy zaczelibyscie wybijac mi ten
    >zakup z glowy,
    >a tak jestem teraz szczesliwym posiadaczem... Fiata 500L :)
    >Tak, wiem, zaraz sie zacznie: "A meskich nie bylo?".

    No i czym tu sie chwalic - zona niech sie chwali :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-01-03 20:49:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-01-03 o 20:44, Lewis pisze:

    > Kurwa w czerwcu się żenię

    Tak mi przykro.

  • 5. Data: 2017-01-03 21:24:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Kurwa w czerwcu się żenię ale za cholerę nie pozwolę żeby to żona
    > wybierała samochód...

    A nie może żona wybrać swojego, a Ty swojego?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2017-01-03 21:34:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz jeszcze kilka miesiecy na zastanowienie. Pamietaj ze przed slubem facet pachnie
    nikotyna a po slubie smierdzi papierosam. Poza tym malzenstwo jak by nie patrzec jest
    malo oplacalne finansowo. Panna z dzieckiem moze liczyc na jakas kase ekstra od
    panstwa. Jest jeszcze jedna wazna zaleznosc. Przed slubem ludzie sa ze soba dlatego
    ze chca a po slubie ze musza.

  • 7. Data: 2017-01-03 21:37:54
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-03 o 21:24, Mateusz Bogusz pisze:

    > A nie może żona wybrać swojego, a Ty swojego?

    Nie bo oba będę serwisować ja ;)

    Lewis

  • 8. Data: 2017-01-03 21:38:12
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    ekstra od panstwa. Jest jeszcze jedna wazna zaleznosc. Przed slubem ludzie sa ze soba

    Za dobrze mi w życiu więc trzeba się powygłupiać ;)

    Lewis

  • 9. Data: 2017-01-03 21:59:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kurwa w czerwcu się żenię ale za cholerę nie pozwolę żeby to żona
    > wybierała samochód... Mam nadzieję ;)

    Jedyne rozsądne wyjście, to dwa samochody. Po siedmiu latach małżeństwa
    kupiłem drugi wg zaleceń drugiej połówki i poza drugim OC i dodatkową
    bańką oleju + raz sprzęgło, mam święty spokój ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2017-01-03 22:08:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin Kiciński pisze tak:

> [...]
    > wlasnie troche do powiedzenia miala tez wspomniana zona, ktora w
    > moim przypadku jest klasycznie kobieta, wiec podoba jej sie, co

    To wolny kraj.

    Należy się cieszyć, że a) stać mnie na nowy by) kupiłem wg kryterium
    ładny a nie byłem zmuszony wg kryterium niezawodny.

    W jednym kraju (mówią że bogatym) samochody traktuje się jak
    odkurzacze. Zepsuł się to się idzie po następny. Co rusz widzę
    porzucony w krzakach, bez przodu, przytarty, bez koła.

    I w tę stronę idźmy ;)

    --
    Piter

    mind the gap