  • Data: 2017-01-04 15:29:14
    Temat: Re: Musze sie pochwalic...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 4 Jan 2017 05:21:45 -0800 (PST), Marcin Kiciński

    > Po wszystkich upustach wyszlo 53,5. Wyjsciowa byla ok. 62.

    Masakra. :) No ale F500 ponoć aspiruje do auta sportowego. ;) Taki
    Spacestar ma 3 cylindry i jedzie jak taczka -- a jak się załącza klimę, to
    można zwalniać lepiej niż hamulcami. ;P

    > No ja prawde mowiac nie spotkalem innego
    > nowego auta tej wielkosci za te cene.

    My za Spacestara zapłaciliśmy 30 tys. zł z ubezpieczeniem. Ale to ze
    znacznią zniżką uszkodzeniową -- auto na placu zostało przepiaskowane przy
    okazji jakiejś ostrej zamieci. Plus taki, że jak ktoś nie wie, to nawet nie
    zauważy uszkodzeń. Ja w każdym razie nie znalazłem, póki mi nie pokazali.
    Gdybym miał na to wydać cenę salonową, to chyba bym wolał dołożyć do
    Octavii.

    --
    Pozdor
    Myjk