  • 21. Data: 2010-11-24 00:26:57
    Temat: Re: Muszê zap³aciæ haracz dla Stra¿y Gminnejw Rzecznicy
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 00:20:31 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    napisał(a):

    > przejezdzanie przez przejscie dla pieszych w momencie swiecenia sie
    > swiatla zielonego dla pieszych...

    To akurat nie jest zabronione.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 22. Data: 2010-11-24 00:35:08
    Temat: Re: Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 23 Lis, 20:26, Hautameki <h...@g...com> wrote:
    > On 23 Lis, 20:18, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Jestem niestety bliski wyczerpania limitu posiadanych punktów karnych
    > więc będę zmuszony poprosić kogoś z rodziny o przyjęcie tego
    > mandatu ;/

    To może zamiast płakać na grupie naucz się po prostu prowadzić...

  • 23. Data: 2010-11-24 07:43:47
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Hautameki napisał(a):
    > Witam
    >
    > Naprawdę to jest chore, żyjemy w ciemnej dupie bo inaczej nie można
    > nazwać tego co wyprawia się w tym kraju.

    Jest patent który stosuje gdy pomykam w trasie, zazwyczaj w nocy.
    Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego na wklejkę na
    szybie i mam w dupie złodziei.
    W razie kontroli (jeszcze nie miałem), ukarać mogą tylko za
    nieczytelność/brud. To jest max 100pln bez punktów.

    Miałem identyczny przypadek jak Ty. Oni kombinują jak ujebać, Ty też
    kombinuj jak sie nie dać.

    --
    Krzysiek

  • 24. Data: 2010-11-24 08:19:17
    Temat: Re: Musz&#234; zap&#179;aci&#230; haracz dla Stra&#191;y Gminnejw Rzecznicy
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-11-24 00:26, MadMan pisze:

    > To akurat nie jest zabronione.

    Owszem, ale gdy piesi nie oczekuja na przejscie. Bardzo czesto jednak
    bywa tak, ze majac zielone swiatlo na sygnalizatorze S1 rownoczesnie
    piesi maja zielone. Nie raz widywalem sytuacje, ze pieszy cofal sie z
    przejscia, bo samochod nie zatrzymal sie przed "zebra" i przejechal bez
    uprzedniego przepuszczenia pieszego.

    Poprzednio nie doprecyzowalem.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 25. Data: 2010-11-24 08:39:20
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 11:26:24 -0800 (PST), Hautameki napisał(a):

    > Jestem niestety bliski wyczerpania limitu posiadanych punktów karnych
    > więc będę zmuszony poprosić kogoś z rodziny o przyjęcie tego
    > mandatu ;/

    Czyli to nie pierwszy raz w ciągu.
    Pochwal się za co dostałeś poprzednie punkty, w przeciwnym razie jesteś
    zwykłym pieniaczem.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 26. Data: 2010-11-24 09:14:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-24 07:43, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    dupie złodziei.
    > W razie kontroli (jeszcze nie miałem), ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud. To

    W razie kontroli przez patrol z fotoradarem mówisz im "hola, panowie, nie możecie
    dać mi mandatu za prędkość, bo o proszę - tu liść tablicę zasłania?"

  • 27. Data: 2010-11-24 09:42:26
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-11-23 23:19, kogutek pisze:
> [...]
    mandat. Jechale&#182;
    >>> szybciej. Jechales. Naleza&#179;o si&#234;. Naleza&#179;o. Swoje zale mozesz
    sobie w buty

    Głupków bo jechali 67/50?
    Bierz połowę tego co bierzesz.

    mario

  • 28. Data: 2010-11-24 09:45:10
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > W razie kontroli przez patrol z fotoradarem mówisz im "hola, panowie,
    > nie możecie
    > dać mi mandatu za prędkość, bo o proszę - tu liść tablicę zasłania?"

    Tacy co wystawiają fotoradar, nie stoją z lizakiem tylko grzeją wygodnie
    dupska gdzieś obok w samochodzie.
    Więc nie wiem czym piszesz.

    pozdrawiam
    mario

  • 29. Data: 2010-11-24 10:56:27
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jakub Witkowski napisał(a):

    > W razie kontroli przez patrol z fotoradarem mówisz im "hola, panowie,
    > nie możecie
    > dać mi mandatu za prędkość, bo o proszę - tu liść tablicę zasłania?"
    Przeczytaj to co napisałeś pięć razy, i zastanów się nad tym.
    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2010-11-24 11:10:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości grup
    nvalid...

    > A wracając do wątku, rozumiem, że sugerujesz odpowiedź w stylu:
    > "Pocałujcie mnie w dupę, a i tak wam kierującego nie wskażę, a pojazd tego
    > tego dnia powierzyłem..." ;P

    jesli o ty pytaja straszacy, to mniej wiecej tak, oni nie maja prawo o to
    pytac, a tym bardziej karac za brak opowiedzi, jak maja problem z ustaleniem
    kierujacego, to musza sprawe albo umozyc, albo przekazac policji