  • 1. Data: 2010-06-27 17:57:19
    Temat: Mundial w TV -totalna klapa
    Od: "Melody" <M...@o...p>

    Prawdopodobnie, żeby przyciągnąć więcej osób do TVP HD, sygnał cyfrowy
    standardowy jest poniżej krytyki!
    Fakt, że mam CyfrowyPolsat, ale pewnie na innych platformach jest podobnie
    (?)

    Zamiast starać się i dać sygnał przyzwoitej jakości to dają zamazaną kichę,
    nie udostępniając wcześniej CP tego sygnału, publicznego zresztą. Na TV 50"
    bez sygnału HD w CP jest to totalna klapa! A jak u Was?

  • 2. Data: 2010-06-27 19:32:02
    Temat: Re: Mundial w TV -totalna klapa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Melody" <M...@o...p> napisał w wiadomości
> [...]
    > kichę, nie udostępniając wcześniej CP tego sygnału, publicznego zresztą.
    > Na TV 50" bez sygnału HD w CP jest to totalna klapa!

    A czego się spodziewałeś?
    Czym tv większy, tym kiepski sygnał wygląda gorzej, a piłka nożna
    szczególnie.

    >A jak u Was?

    Bardzo ładny obraz na TVP HD za darmo. ;-)

  • 3. Data: 2010-06-27 20:11:54
    Od: "Ktos" <n...@n...net>

    Polsat TVP2 odbiera z anteny naziemnej i przeysła dalej via sat do
    odbiorców, więc o jakości chyba lepiej nic nie mówić.
    Inne platformy nie mają tego 'feature', więc jest zupełnie nieźle.

    Trzeba oczywiście mieć telewizor lub tuner z dobrym upscalingiem sygnału SD
    i można oglądać IMHO z całkiem dobrą jakością.
    Warto popróbować- czasami lepiej ustawić w tunerze wyjście na 1080i, a
    czasami 576p (niekiedy telewizor lepiej 'obrobi' sygnał SD niż tuner).

    Zaraz mnie 'zakraczą' ale według mnie jest niewielka różnica jakościowa
    np.między tym co oglądam na TVP1/TVP2 a
    przekazem HD ARD/ZDF.
    Oczywiście widzę różnicę w odległości do 2 m (TV 47') , ale nie na tyle
    dużą, aby dopłacać do HD.

  • 4. Data: 2010-06-27 20:26:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ktos" <n...@n...net> napisał w wiadomości news:

    > Zaraz mnie 'zakraczą' ale według mnie jest niewielka różnica jakościowa
    > np.między tym co oglądam na TVP1/TVP2 a
    > przekazem HD ARD/ZDF.

    ROTFL !!!
    Ktoś mający tak olbrzymie problemy ze wzrokiem (albo telewizor CRT) nie
    powinien się raczej wypowiadać na temat różnic w jakości obrazu.

  • 5. Data: 2010-06-27 20:29:39
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Ktos <n...@n...net> napisał(a)

    > Zaraz mnie 'zakraczą' ale według mnie jest niewielka różnica jakościowa
    > np.między tym co oglądam na TVP1/TVP2 a
    > przekazem HD ARD/ZDF.

    Nie wiem jak HD, ale w SD, gdy sprawdzałem kilka dni temu, było tak:

    TVP 1/2 - bitrate około 3500 MB/s
    ARD/ZDF - około 6000 MB/s

    Teraz jest mecz na RTL-u, a nie w ZDF/ARD, więc nie moge sprawdzić.

    IMHO różnica jest widoczna, u mnie na 46-calowym LCD.

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-06-27 20:32:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości
    > Ktos <n...@n...net> napisał(a)

    > Nie wiem jak HD, ale w SD, gdy sprawdzałem kilka dni temu, było tak:
    >
    > TVP 1/2 - bitrate około 3500 MB/s
    > ARD/ZDF - około 6000 MB/s

    Na HD różnica jest podoba - prawie razy dwa.
    W obrazie to widać równie mocno.

    > Teraz jest mecz na RTL-u, a nie w ZDF/ARD, więc nie moge sprawdzić.
    >
    > IMHO różnica jest widoczna, u mnie na 46-calowym LCD.

    No trudno, żeby nie było widać, skoro dostajesz 6 razy więcej materiału
    pomiędzy TVP1 a ARD/ZDF HD.

  • 7. Data: 2010-06-27 20:47:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 19:57:19 +0200, "Melody" <M...@o...p>
    wrote:

    >Prawdopodobnie, żeby przyciągnąć więcej osób do TVP HD, sygnał cyfrowy
    >standardowy jest poniżej krytyki!
    >Fakt, że mam CyfrowyPolsat, ale pewnie na innych platformach jest podobnie
    >(?)

    Nie wiem jak na innych platformach, ale analogowa kablówka UPC ma
    lepszy obraz (plazma panasonic 42 cale) niż cyfrowy polsat (40 calowy
    samsung full hd lcd). Oczywiście mowa o obrazie SD, z tvp.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-06-27 23:51:08
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Melody" <M...@o...p> napisał

    > Fakt, że mam CyfrowyPolsat, ale pewnie na innych platformach jest podobnie
    > (?)

    Na tvp 2 dzisiaj mecz Argentyna - Meksyk u mnie byl jakby puszczony z You Tube'a.
    Porażka.

    Tez CP, ale chyba inne palformy maja sygnal ten sam.

    Protz

  • 9. Data: 2010-06-28 05:56:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-06-27 19:57, Melody pisze:
> [...]
    > kichę, nie udostępniając wcześniej CP tego sygnału, publicznego zresztą.
    > Na TV 50" bez sygnału HD w CP jest to totalna klapa! A jak u Was?

    ale czemu Ty się dziwisz?
    podczas ostatnich mistrzostw nie było tvp hd i wszyscy mieli tak
    samo. Ja oglądałem na crt i miałem biegnący numer za zawodnikiem.
    Jak grali nasi to polsat się bił jak lew o wyłączność transmisji,
    a teraz mają swoich abonentów w nosie...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-06-28 08:08:51
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2010-06-27 22:11, Ktos pisze:
    > Polsat TVP2 odbiera z anteny naziemnej i przeysła dalej via sat do
    > odbiorców, więc o jakości chyba lepiej nic nie mówić.

    Dawno temu i nieprawda :)
    Polsat Cyfrowy bierze TVP2 z transpondera Cyfry :P

    --
    Wiewior
    j...@t...cy