  • Data: 2010-06-27 20:11:54
    Temat: Re: Mundial w TV -totalna klapa
    Od: "Ktos" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Polsat TVP2 odbiera z anteny naziemnej i przeysła dalej via sat do
    odbiorców, więc o jakości chyba lepiej nic nie mówić.
    Inne platformy nie mają tego 'feature', więc jest zupełnie nieźle.

    Trzeba oczywiście mieć telewizor lub tuner z dobrym upscalingiem sygnału SD
    i można oglądać IMHO z całkiem dobrą jakością.
    Warto popróbować- czasami lepiej ustawić w tunerze wyjście na 1080i, a
    czasami 576p (niekiedy telewizor lepiej 'obrobi' sygnał SD niż tuner).

    Zaraz mnie 'zakraczą' ale według mnie jest niewielka różnica jakościowa
    np.między tym co oglądam na TVP1/TVP2 a
    przekazem HD ARD/ZDF.
    Oczywiście widzę różnicę w odległości do 2 m (TV 47') , ale nie na tyle
    dużą, aby dopłacać do HD.