  • Data: 2010-06-28 17:13:02
    Temat: Re: Mundial w TV -totalna klapa
    Od: "Petrid" <p...@i...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne mam ten sam kanał i jakoś nie zaobserwowałem pixelozy, nie twierdze
    > że jest odealnie ale coś czuję że gdzie indziej niż wyłącznie w sygnale
    > masz problem

    Moze uszczegolowie, mialem na mysli porownanie meczy z TVP HD z tymi z
    niemieckich HD, po prostu nie ma co porownywac, zdesklasowani. Wczoraj np.
    widzialem moment pokazywana panorama stadionu z oddalajaca sie kamera od
    srodka murawy do widoku z daleka calego stadionu - pieknie bylo widac
    rozmycie, im dalej tym wieksze rozmycie i pixele, cos jak przy slabej
    jakosci divixie. Nie mowie ze caly czas tak jest ale po prostu sa momenty
    tego typu, po za tym tez dobrze widac slaba jakosc jak pokazuja z bardzo
    bliska kibicow a w tle przesuwajace sie trybuny, obraz lekko szatkuje na
    tle, osoba w pierwszym planie dobrej jakosci, chociaz tez nie najlepszej. TV
    mam Sharp Aquos 42'' FHD, ogladam w 1080i.