  • 1. Data: 2009-10-21 10:35:20
    Temat: Multimedia Polska przedłużenie umowy
    Od: "RM." <r...@r...pl>

    Witam,

    Jestem abonentem od samego początku istnienia spółki (kiedyś Szel-Sat).
    Abonentem internetu jestem od kilku lat.

    Obecnie posiadam internet Profit 1Mb w cenie 10/49 zł (gdy przekroczę
    limit).

    Za przedłużenie umowy o kolejny rok otrzymałem propozycję przejścia na
    internet bez limitów 1Mb w cenie 49 zł. Wcześniej co prawda, dostałem
    internet 6Mb za 49, ale po 10 minutach Pani oddzwoniła, że się pomyliła...

    Czy ktoś widzi tutaj jakiś plus podpisania kolejnej lojalki? Pomóżcie.
    Swoją drogą niedawno mieli fajną promocję telefon+internet+tv za 59 zł
    (2 lata) i szybko się z niej wycofali..

    A konkurencji (np. UPC) u mnie niet. Szkoda.

    Pozdrawiam,
    RM.

  • 2. Data: 2009-10-21 13:08:31
    Temat: Re: Multimedia Polska przedłużenie umowy
    Od: "Franc" <kanies@wytnijtoszybko@wp.pl>

    Użytkownik "RM." <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    [ciach całość].

    Odpowiem tutaj, chociaż temat to i tak generalnie OT.

    Sam byłem użytkownikiem MM przez ponad 3 lata i było ciężko. Niemniej -
    niebeznadziejnie.

    Po 1.
    W biurze MM mają zawsze pakiet promocyjny dla stałych użytowników.
    Oczywiście ukryty pod stołem - trzeba było się o niego specjalnie upomnieć,
    ale był. Taka polityka, że lepiej zostać nowym klientem, niż przedłużać.

    Po 2.
    Podczas trwania umowy z MM miałem dostęp do ichniego serwera news, na którym
    to były specjalne grupy o działaniu samej MM, problemach technicznych itp.
    Chłopacy na grupie chwalili się dla dobra ogółu m.in. o właśnie takich
    ukrytych promocjach dla stałych klientów.
    Niewiem jak jest teraz, ale może to jeszcze działa.

    --
    Franc