    From: "RM." <r...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Multimedia Polska przedłużenie umowy
    Date: Wed, 21 Oct 2009 12:35:20 +0200

    Witam,

    Jestem abonentem od samego początku istnienia spółki (kiedyś Szel-Sat).
    Abonentem internetu jestem od kilku lat.

    Obecnie posiadam internet Profit 1Mb w cenie 10/49 zł (gdy przekroczę
    limit).

    Za przedłużenie umowy o kolejny rok otrzymałem propozycję przejścia na
    internet bez limitów 1Mb w cenie 49 zł. Wcześniej co prawda, dostałem
    internet 6Mb za 49, ale po 10 minutach Pani oddzwoniła, że się pomyliła...

    Czy ktoś widzi tutaj jakiś plus podpisania kolejnej lojalki? Pomóżcie.
    Swoją drogą niedawno mieli fajną promocję telefon+internet+tv za 59 zł
    (2 lata) i szybko się z niej wycofali..

    A konkurencji (np. UPC) u mnie niet. Szkoda.

    Pozdrawiam,
    RM.