  • 1. Data: 2010-08-28 23:57:40
    Temat: MultiBox Orange SMS na nr "specjalny"
    Od: b...@o...pl

    wysłanie sms-a ze skrzynki internetowej Multibox
    Orange jest wygodne, a jeśli 9 cyfr nr poprzedze
    znakami +48 (lub innym właściwym kodem kraju) to
    odbiorca otrzyma bez reklamowego gówna, "normalny"
    sms, niczym nieodróżnialny od wysłanego z komórki

    niestety, próbowałem wysłać sms na nr "specjalne"
    ot, choćby 102, 401, 8088, niestety "nie da się" :(

    czy jest jakiś patent aby to obejść?

    gotów jestem nawet wysyłać te sms-y ODPŁATNIE: byle
    tylko były wysłane z MultiBox-a a NIE z komórki

    ktokolwiek widział ktokolwiek wie jak rozwiązać
    mój problem, proszony jest o wypowiedzenie się...

  • 2. Data: 2010-08-29 10:45:21
    Temat: Re: MultiBox Orange SMS na nr "specjalny"
    Od: r...@m...com

> [...]
    > tylko były wysłane z MultiBox-a a NIE z komórki
    >
    > ktokolwiek widział ktokolwiek wie jak rozwiązać
    > mój problem, proszony jest o wypowiedzenie się...

    Nie ma i nigdy nie było żadnej możliwości wysłania z internetu sms-ów na
    numery skrócone (w tym premium)

  • 3. Data: 2010-08-30 16:11:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odbiorca otrzyma bez reklamowego gówna, "normalny"
    > sms, niczym nieodróżnialny od wysłanego z komórki

    A to nie jest tak, ze na niektore sieci ten SMS przychodzi rzeczywiscie jako
    nieodroznialny od tego z komorki ale na inne sieci przychodzi jako wyslany z
    numeru typu 1001236251428 ?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-08-30 20:56:38
    Od: r...@m...com

> [...]
    > nieodroznialny od tego z komorki ale na inne sieci przychodzi jako wyslany z

    tak, ale nadal można go wysłać tylko na 9 cyfrowe numery komórkowe, a nie na
    skrócone.

  • 5. Data: 2010-08-30 21:10:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-30 22:56, r...@m...com pisze: