eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMożna łamać przepisy w obecności policji? W POLSCE - TAK!Re: Można łamać przepisy w obecności policji? W POLSCE - TAK!
  • Data: 2010-07-30 16:11:04
    Temat: Re: Można łamać przepisy w obecności policji? W POLSCE - TAK!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "huri_khan" 1hzu6g9wr4hgi$.2sbf34lbltez$....@4...net

    > Dnia Wed, 28 Jul 2010 00:19:27 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    >> Tyle, że jeśli koleś na lewym jechał 130 to...?

    > A jeżeli masz 3 pasy ruchu i wszyscy obok siebie jadą 130 to ... ?

    To nie boli, ale co wówczas, gdy całą szerokością jezdni jadą TIRy ze swoja zawrotną
    ;)
    szybkością (od 85 km/h do 92 km/h) próbując wyprzedzać się wzajemnie? Trzęsą się,
    kołyszą
    i są dookoła wszędzie: przede mną, za mną, obok mnie i po przeciwnej stronie -- aż po
    oba
    horyzonty. :)

    Żaden TIR żadnego TIRa nie wyprzedzi, bo jadą wszyscy przepisową szybkością. Piszę
    nie
    o autostradzie, gdzie 130 km/h nie boli, ale o obwodnicy, po której zwykle jeżdżę 160
    km/h
    (gdy mi nikt nie przeszkadza -- policji ani radarów tam nigdy nie widywałem; nawet
    jeśli są
    tam policyjne samochody, to chyba policjanci wolą ,,spokojną'' jazdę, niż
    zatrzymywanie
    podróżnych) a wśród trzęsących i kołyszących się (na łukach i na nierównościach)
    TIRów
    muszę jechać szybkością ,,przepisową'', na dodatek ze świadomością tego, iż w razie
    wywrotki któregoś z jadących przede mną -- nie będę miał szansy na przetrwanie. :)

    Dlaczego normalnie jadę tam z szybkością 160 km/h? Bo jakoś więcej moje Nowe Volvo
    S40 nie
    ciągnie. :) Może zapas mocy jeszcze by się znalazł, zwłaszcza na jakimś ulepszonym
    paliwie,
    ale chyba przekraczanie tej szybkości nie jest już bezpieczne dla tego samochodu i
    tej drogi.

    W gorące dni paliwo jest rzadsze niż w zimne dni -- czy w związku z tym silniki mają
    gorsze osiągi? Może jednak jakiś ,,komputer'' to kontroluje, lub nawet jest jakaś
    stabilizacja temperatury podawane paliwa? Z jednej strony paliwo rzadsze, zaś
    z drugiej -- temperatura (plus 35 stopni Celsjusza) niekoniecznie jest optymalną.
    Zimą (minus 20 stopni Celsjusza) osiąganie tej szybkości jest łatwiejsze, :) co
    zaprzecza istnieniu kontroli i stabilizacji temperatury podawanego paliwa, zaś
    zmrożony asfalt daje lepszą przyczepność niż rozgrzany -- niemal roztopiony. :)


    Aby było jasne -- mnie nie przeszkadzają ani TIR ze swoją zawrotną szybkością 90
    km/h,
    ani p...y jadące lewym pasem, ani inni -- oby mnie tylko nie tłukły, oby nie
    przewracały
    się wprost pode mnie, obym przejeżdżał obok nich bez zbytniego zbliżania się i (;
    drapania
    lakieru ;) mego samochodu. :) Na krótkim odcinku (dziesięciu km) takie sceny są wręcz
    rozrywką. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: