-
Data: 2010-07-30 16:11:04
Temat: Re: Można łamać przepisy w obecności policji? W POLSCE - TAK!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
"huri_khan" 1hzu6g9wr4hgi$.2sbf34lbltez$....@4...net
> Dnia Wed, 28 Jul 2010 00:19:27 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
>> Tyle, że jeśli koleś na lewym jechał 130 to...?
> A jeżeli masz 3 pasy ruchu i wszyscy obok siebie jadą 130 to ... ?
To nie boli, ale co wówczas, gdy całą szerokością jezdni jadą TIRy ze swoja zawrotną
;)
szybkością (od 85 km/h do 92 km/h) próbując wyprzedzać się wzajemnie? Trzęsą się,
kołyszą
i są dookoła wszędzie: przede mną, za mną, obok mnie i po przeciwnej stronie -- aż po
oba
horyzonty. :)
Żaden TIR żadnego TIRa nie wyprzedzi, bo jadą wszyscy przepisową szybkością. Piszę
nie
o autostradzie, gdzie 130 km/h nie boli, ale o obwodnicy, po której zwykle jeżdżę 160
km/h
(gdy mi nikt nie przeszkadza -- policji ani radarów tam nigdy nie widywałem; nawet
jeśli są
tam policyjne samochody, to chyba policjanci wolą ,,spokojną'' jazdę, niż
zatrzymywanie
podróżnych) a wśród trzęsących i kołyszących się (na łukach i na nierównościach)
TIRów
muszę jechać szybkością ,,przepisową'', na dodatek ze świadomością tego, iż w razie
wywrotki któregoś z jadących przede mną -- nie będę miał szansy na przetrwanie. :)
Dlaczego normalnie jadę tam z szybkością 160 km/h? Bo jakoś więcej moje Nowe Volvo
S40 nie
ciągnie. :) Może zapas mocy jeszcze by się znalazł, zwłaszcza na jakimś ulepszonym
paliwie,
ale chyba przekraczanie tej szybkości nie jest już bezpieczne dla tego samochodu i
tej drogi.
W gorące dni paliwo jest rzadsze niż w zimne dni -- czy w związku z tym silniki mają
gorsze osiągi? Może jednak jakiś ,,komputer'' to kontroluje, lub nawet jest jakaś
stabilizacja temperatury podawane paliwa? Z jednej strony paliwo rzadsze, zaś
z drugiej -- temperatura (plus 35 stopni Celsjusza) niekoniecznie jest optymalną.
Zimą (minus 20 stopni Celsjusza) osiąganie tej szybkości jest łatwiejsze, :) co
zaprzecza istnieniu kontroli i stabilizacji temperatury podawanego paliwa, zaś
zmrożony asfalt daje lepszą przyczepność niż rozgrzany -- niemal roztopiony. :)
Aby było jasne -- mnie nie przeszkadzają ani TIR ze swoją zawrotną szybkością 90
km/h,
ani p...y jadące lewym pasem, ani inni -- oby mnie tylko nie tłukły, oby nie
przewracały
się wprost pode mnie, obym przejeżdżał obok nich bez zbytniego zbliżania się i (;
drapania
lakieru ;) mego samochodu. :) Na krótkim odcinku (dziesięciu km) takie sceny są wręcz
rozrywką. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.10 16:30 Eneuel Leszek Ciszewski
- 01.08.10 11:28 Adam Płaszczyca
- 01.08.10 11:30 Adam Płaszczyca
- 02.08.10 22:11 Rafał \"SP\" Gil
- 06.08.10 00:50 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO