  • 41. Data: 2009-03-11 10:50:05
    Temat: Re: Mozliwosci skutera, ile trza pojemnosci?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Dysiek pisze:

    > Widzisz, a ja w moim motorze mialem opinie rzeczoznawcy, ze posiadam
    > motorower. Wystarczylo zmienic bebechy przed sprawdzaniem. To samo mozna
    > zrobic przed wizyta ubezpieczyciela

    Dzizas, w tym kraju nigdy nie będzie normalnie... :-[

    --

    pozdr
    pj

  • 42. Data: 2009-03-11 12:45:17
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Dzizas, w tym kraju nigdy nie będzie normalnie... :-[

    Bla bla bla. Udowodnilem ci tylko, ze nie ma szans wpadki.

    Dysiek

  • 43. Data: 2009-03-11 12:56:37
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Dysiek pisze:

    > Bla bla bla. Udowodnilem ci tylko, ze nie ma szans wpadki.

    udowodniłes tylko ze nie masz wyobrazni na temat przypadków w życiu.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 44. Data: 2009-03-11 15:55:18
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    n...@s...com wrote:
    > On Sun, 08 Mar 2009 23:43:36 +0100, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:
    >
    > A gorka w Przegorzalach nie jest jakas straszna, chyba kazda,
    > niezakatowana 50ccm da sobie rade (o ile kierowca nie cierpi na
    > makdolandyzm).

    :), zdecydowanie nie cierpi :)
    Z tymi duzymi kolaami to wydaje mi sie dobry pomysl, PB proponowal
    Bennelli wlasnie z duzymi kolami. Pewnie jest to zdecydowanie bardziej
    komfortowe niz male koleczka
    dzieki

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 45. Data: 2009-03-11 16:22:40
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 11 Mar, 13:45, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Bla bla bla. Udowodnilem ci tylko, ze nie ma szans wpadki.

    Tylko dopóki ubezpieczyciele nie policzą ile mogą zaoszczędzić na
    regresie odszkodowań. A teraz kryzys, czas oszczędności, skuterów na
    ulicach coraz więcej, szkód też. Zobaczysz: będzie się działo!

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 46. Data: 2009-03-11 21:48:15
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 11 Mar 2009 16:55:18 +0100, na pl.rec.motocykle, Laphroaig
    napisał(a):

    > :), zdecydowanie nie cierpi :)
    > Z tymi duzymi kolaami to wydaje mi sie dobry pomysl, PB proponowal
    > Bennelli wlasnie z duzymi kolami. Pewnie jest to zdecydowanie bardziej
    > komfortowe niz male koleczka

    zrobilem Benelli Pepe 3kkm w zeszlym sezonie. Duze kolka to
    zdecydowanie bycza zlaeta jest. 16" pozwala na bezstresowa jazde o
    dziurach....

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 47. Data: 2009-03-12 08:52:11
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Dzizas, w tym kraju nigdy nie będzie normalnie... :-[

    Poza tym place normalne podatki, nie ciagne lewych gier, telewizji, nie
    krece licznikow, nie pracuje na czarno, etc, etc. Wstawienie wiekszego
    cylindra uwazasz za wielkie przestepstwo wymagajace powyzszego komentarza?
    Bo ja nie.

    Dysiek