  • Data: 2009-03-08 04:15:07
    Temat: Re: Mozliwosci skutera, ile trza pojemnosci?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci
    news:gougkp$2te$1@news.onet.pl...

    > Wymyslila sobie skuter. No i zastanawiam sie, czy skuter o
    > poj. 50cm (prosze o niesugerowanie zdejmowania blokad, te 45km/h jej
    > wystarczy :) ) da rade wjechac na te gore w Przegorzalach?

    A po co zdejmowac blokady ?
    Mam dla Was radosna wiadomosc skutery o pojemnosci 250 czy 500cc nie sa
    zadna rzadkoscia :) Jesli koniecznie chce skuter to niech robi prawko i
    bierze taki, da rade spoko i do Wloch na wakacje szybciutko smignie :)
    No chyba ze chodzi jej wylacznie o motorower, to niezaleznie czy wyglada
    jak skuter czy jak scigacz to powolutku jakos tam sie wdrapie, a i wazne
    jeszcze ile corka wazy :)
    Daj nam fotke na poczatek i to radzic bedzie prosciej :)

    pozdrawiam, leszek