  • 31. Data: 2013-07-23 00:20:16
    Temat: Re: Może wypowie się druga strona?
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-07-18 08:42, Kuczu pisze:

    > takie kurwy co to najpierw ogladaja swoj zjebany zderzak a dopiero potem
    > leca pomoc motocykliscie/rowerzyscie powinno sie kontrolnie odstrzeliwac.

    Dokładnie, a on nie pobiegł, poszedł lekkim krokiem ,ale o czym tu
    rozmawiać?

    Zjeb gejuje lewym pasem jak ostatnia pizda, gosć go wyprzedza z prawej
    (bo jedzie szybciej a ten go blokuje) i pokazuje ręką że jest kutasem.
    A ten w odwecie przyspiesza i go zabija. Jaki mandat? komu????!!!!!
    opamiętajcie się.

    obrazek 1 (dla ograniczonych puszkami)

    Jadę sobie spacerowo służbowym prawym pasem karaluchem 110, po S7, co
    jakiś czas wyprzedzam wolniej jadące samochody , i nagle przede mną na
    lewym pasie gejuje pani w zafirze 90.. objeżdżam ja z prawej ,jadę dalej
    mam o niej mniemanie takie samo jak o osobnikach używających
    przeciwmgłowych po zmroku i i we mgle. A ona nagle przyspiesza i wjeżdza
    mi w dupę..

    obrazek 2

    Jadę sobie spacerowo 170 Czarnulą, po siódemce, co jakiś czas wyprzedzam
    wolniej jadące samochody i motocykle i nagle przede mną na lewym pasie
    gejuje pani w zafirze 140 (bo mysli ze szybciej się juz nie da) ..
    objeżdżam ja z prawej ,jadę dalej mam o niej mniemanie takie samo jak o
    osobnikach używających przeciwmgłowych po zmroku i i we mgle. A ona
    nagle .. przyspiesza zęby wjechać mi w dupę do 170 ,ale ja widząc jej
    zamiary lekko odwijam do 240 i unikam śmierci z rąk sfrustrowanej pani w
    zafirze.

    wnioski?

    -dobrze że mieszakm w Polsce.
    - dobrze,że Czarnula ma kilka sek, do 200.
    -ten gosć z filmu powinien dostać wyrok za zabójstwo z premedytacją.
    - dziwią mnie Wasze dywagacje kto ma racje i dlaczego,przecież kierowca
    samochodu przyśpieszył żeby zabić człowieka Qurwa!! widzicie to? o czym
    dyskusja?
    Czy Wam jak ktoś zajedzie drogę skuterem? rowerem? to go zabijacie przez
    rozjechanie?

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 32. Data: 2013-07-23 00:32:28
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-07-23 00:20, Viking pisze:
    >ciach

    dobra obejrzałem jeszcze raz, i jeszcze raz...

    faktycznie zahamował mu przed dupą,
    ale i tak fakt że lewopasowym pizdom mówimy NIE!!!

  • 33. Data: 2013-07-23 01:00:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-23 00:32, Użytkownik Viking napisał:

    > dobra obejrzałem jeszcze raz, i jeszcze raz...
    >
    > faktycznie zahamował mu przed dupą,
    > ale i tak fakt że lewopasowym pizdom mówimy NIE!!!

    Tym na dwu kołach też ?

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2013-07-23 01:28:39
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-07-23 01:00, RadoslawF pisze:

    > Tym na dwu kołach też ?
    >

    > Pozdrawiam

    ilość kół do lewopasowego cipowania nie ma raczej znaczenia:) nie ma
    kogo faworyzować.

    grunt,żeby lewy służył do wyprzedzania , a nie do wołowania, prędkość
    nie ma znaczenia. po to jest kierownica ,żeby po wyprzedzaniu wrócić na
    prawy. Jeśli Ktoś ma z tym problem , to jest ... cipą? albo jakoś tak.

    a na poważnie mam koleżankę, która jeździ permanentnie lewym pasem,
    kolegę zresztą też i pytam sie ich grzecznie , czemu tak robią? czy mają
    w dupie innych kierowców? czy są gejami? odpowiedzi były różne, w każdym
    razie niestety edukacja na kursach PJ kuleje..

  • 35. Data: 2013-07-23 08:51:17
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-07-23 01:28, Viking pisze:

> [...]
    > w dupie innych kierowców? czy są gejami? odpowiedzi były różne, w każdym
    > razie niestety edukacja na kursach PJ kuleje..

    Oj tam przeżywasz,mnie dziadek na gierkówce pod kątem prostym na lewy
    wyjechał z CPNu pomijając rozbiegówkę i prawy,który mu zwolniłem żeby
    spokojnie się włączył.
    Jakoś wydało po prawej,ale gość z tyłu jechał dużo szybciej,dwa pasy
    prawie stoją,miał pewnie pełne pampersy.

    Tomek
    Dniepr z wozem

  • 36. Data: 2013-07-24 11:38:50
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]

    > nagle .. przyspiesza zęby wjechać mi w dupę do 170 ,ale ja widząc jej
    > zamiary lekko odwijam do 240 i unikam śmierci z rąk sfrustrowanej pani w

    Pirat drogowy płacze, że mu zwykli kierowcy nie ustępują z drogi!!!

    Frustra legis auxilium quaerit, qui in legem committit

    Pozdrawiam
    WW

  • 37. Data: 2013-07-24 17:17:02
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-07-24 11:38, WW pisze:

    > Pirat drogowy płacze, że mu zwykli kierowcy nie ustępują z drogi!!!
    >
    > Frustra legis auxilium quaerit, qui in legem committit
    >
    > Pozdrawiam
    > WW

    Gdzieś tu jakiś płacz wywnioskowałeś??
    Zwróciłem tylko uwagę tymi 2 obrazkami, że gejowanie lewym pasem jest
    be, niezależnie od prędkości i ilości kół, którymi się porusza.
    A a propos tej łacińskiej sentencji, to jazda lewym pasem jest łamaniem
    prawa właśnie.Prawa ruchu drogowego.

  • 38. Data: 2013-07-25 11:24:05
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-07-24 17:17, Viking pisze:

> [...]
    > be, niezależnie od prędkości i ilości kół, którymi się porusza.
    > A a propos tej łacińskiej sentencji, to jazda lewym pasem jest łamaniem

    Mylisz się. Jazda lewym pasem nie jest łamaniem prawa.
    Problem w tym, że u nas często bliżej krawędzi poruszać się po prostu
    nie da.
    A mniej niż 170 km/h. się da. :-P

    Pozdrawiam
    WW

  • 39. Data: 2013-07-25 19:58:49
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-07-25 11:24, WW pisze:

    > Mylisz się. Jazda lewym pasem nie jest łamaniem prawa.
    > Problem w tym, że u nas często bliżej krawędzi poruszać się po prostu
> [...]
    No dobrze, juz dobrze bo ta rozmowa zaczyna prowadzić donikąd;
    Pewnie że się da poniżej 170, na luzie się da, ale czy permanentne
    gejowanie lewym pasem jest ok? Nie mówie o trasie gdzie prawy pas jest
    pełen dziur i kolein. U mnie takich dróg prawie nie ma a i tak dużo
    ludzi tak robi.
    Pokazałem tylko jak to wygląda z drugiej strony, tyle.
    Wracając do początku, czyli nagrania, fakt gość na motocyklu powinien mu
    pokazać co o lewopasowej szmacie myśli, i pojechać dalej, a nie hamować
    mu przed dupą. No chyba żeby jechał czołgiem,ale wtedy pewnie nie musiał
    by go wyprzedzać prawym pasem;)

  • 40. Data: 2013-07-26 09:25:42
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-07-25 19:58, Viking pisze:

    > No dobrze, juz dobrze bo ta rozmowa zaczyna prowadzić donikąd;
    > Pewnie że się da poniżej 170, na luzie się da, ale czy permanentne
    > gejowanie lewym pasem jest ok?

    Z cała pewnością nie jest. Tu się zgadzamy w 100%. :-)

> [...]
    > pokazać co o lewopasowej szmacie myśli, i pojechać dalej, a nie hamować
    > mu przed dupą. No chyba żeby jechał czołgiem,ale wtedy pewnie nie musiał

    I tu tez w 100% się zgadzamy. I mnie się zdarzało pokazać środkowy
    paluszek. :-P

    Pozdrawiam
    WW