  • 1. Data: 2013-07-11 21:33:46
    Temat: FWD z FB - kradzież kurtki w Mikołowie
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    Może ktoś ze Śląska kojarzy, lub niedługo skojarzy ?

    https://www.facebook.com/ratka.motocykle/posts/63111
    9606898673
    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 2. Data: 2013-07-11 21:59:47
    Temat: Re: FWD z FB - kradzież kurtki w Mikołowie
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    https://www.facebook.com/ratka.motocykle/posts/63111
    9606898673

    Nie wszyscy są na FB...
    WOJO

  • 3. Data: 2013-07-11 22:16:45
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-11 21:59, WOJO pisze:
    > https://www.facebook.com/ratka.motocykle/posts/63111
    9606898673

    > Nie wszyscy są na FB...
    > WOJO

    No niestety, zdjęcia kurtki Rukka i zdjęcia z monitoringu są póki co
    tylko tamże.

    Może bezpośrednie linki do zdjęć zadziałają bez konta:

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h3/580210_631111043566196_1083289591_n.jpg

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h4/1002282_631119363565364_1672334431_n.jpg

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
    n1/1016193_631112250232742_2069423146_n.jpg

    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h3/1012860_631119203565380_151847510_n.jpg

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
    n1/993627_631114893565811_1321844830_n.jpg

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h3/1005182_631119493565351_309465647_n.jpg

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 4. Data: 2013-07-11 22:27:18
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > No niestety, zdjęcia kurtki Rukka i zdjęcia z monitoringu są póki co tylko
    > tamże.

    Działają, ale jak na tych zdjęciach nie jesteś Ty, tylko osoba, która
    podejrzewasz, to radzę Ci szybko zrobić cancel wiadomości, bo może się tak
    zdarzyć, że odpowiesz za upublicznienie wizerunku bez zgody...
    Oczywiście wiem, że to jest chore w tym parszywym kraju, ale takie mamy
    "prawo opiekuńcze".
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2013-07-13 19:44:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.07.2013 22:27, WOJO pisze:

> [...]
    > tak zdarzyć, że odpowiesz za upublicznienie wizerunku bez zgody...
    > Oczywiście wiem, że to jest chore w tym parszywym kraju, ale takie mamy

    Polemizowałbym. Jeśli okazało by się, że to faktycznie złodziej, to
    mogłoby to podpaść pod działanie w stanie wyższej konieczności.

    Aczkolwiek oczywiście lepiej by było, jakby najpierw zgłosić na policję
    i im udostępnić nagranie, żeby to policja mogła opublikować.

    Tylko nie twarzoksiążka - komu się będzie chciało rejestrować tylko po
    to, żeby film obejrzeć?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 6. Data: 2013-07-16 21:21:11
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Polemizowałbym.
    Masz takie prawo :)

    > Jeśli okazało by się, że to faktycznie złodziej, to mogłoby to podpaść pod
    > działanie w stanie wyższej konieczności.
    Obawiam się, że wątpię... :)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Stan_wy%C5%BCszej_konie
    czno%C5%9Bci
    Każdy prawnik Cię wykpi, jeżeli dojdzie do rozprawy z powództwa cywilnego
    osoby uwidocznionej na zdjęciu.

    > Aczkolwiek oczywiście lepiej by było, jakby najpierw zgłosić na policję i
    > im udostępnić nagranie, żeby to policja mogła opublikować.
    I to jest niestety jedyna prawnie dozwolona metoda ścigania.

    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 7. Data: 2013-07-16 22:01:23
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    >Każdy prawnik Cię wykpi, jeżeli dojdzie do rozprawy z powództwa cywilnego
    >osoby uwidocznionej na zdjęciu.

    Ja bym nie ominal jeszcze i karnej sprawy, pyszny material dla
    poczatkujacego prokuratora.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 8. Data: 2013-07-17 10:06:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.07.2013 21:21, WOJO pisze:

> [...]
    czno%C5%9Bci
    > Każdy prawnik Cię wykpi, jeżeli dojdzie do rozprawy z powództwa
    > cywilnego osoby uwidocznionej na zdjęciu.

    Pisałem "mogłoby"... fakt, powinienem napisać, że to mocno naciągane ;)
    ale zawsze można się wzmocnić prezentowaniem krajobrazu, na którym
    przypadkiem znalazł się złodziej (przykład: obrazy pokazywane w sieci
    przez kamerki obserwujące różne miejsca publicznie dostępne, typu
    korkonet itepe).

  • 9. Data: 2013-07-17 10:06:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.07.2013 22:01, Jacot pisze:

    > Ja bym nie ominal jeszcze i karnej sprawy, pyszny material dla
    > poczatkujacego prokuratora.

    Prokuratora? Nawet jeśli chcesz to podciągnąć pod pomówienie to i tak to
    jest oskarżenie prywatne.