  • 21. Data: 2013-07-19 09:25:44
    Temat: Re: Może wypowie się druga strona?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    -Demonos- napisał(a):
    > Wg mnie motocykl ostro hamował bez światła stopu

    a to nie kawasaki i wlasnie mu panewke przytarlo?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 22. Data: 2013-07-19 09:40:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-19, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > a to nie kawasaki i wlasnie mu panewke przytarlo?

    To Ducati, widac ze mu felga pecla i sie przewrocil.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2013-07-19 10:15:30
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Fri, 19 Jul 2013 07:40:56 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > To Ducati, widac ze mu felga pecla i sie przewrocil.

    > Artur
    > ZZR 1200

    A ja to jednak myślę, że Amil ma rację.
    Mam ducati i mi żadne felgi nie pęcają! :)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 24. Data: 2013-07-19 10:25:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-19, Tadzik <t...@g...pl> wrote:

    > A ja to jednak myślę, że Amil ma rację.
    > Mam ducati i mi żadne felgi nie pęcają! :)

    No nie wiem bo ja mam Kawasaki i mi sie panewki nie zacierajo.
    Wiec wychodzi na to ze Honda...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2013-07-19 10:31:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Wiec wychodzi na to ze Honda...

    No w sumie. Stop nie swiecil, wiec pewnie problemy z ladowaniem. Ale na
    pewno nie ducati, bo ducati robi 'uuuuuu' z wydechow i tylko przez
    chwile go widac, tak szybko znika.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 26. Data: 2013-07-19 10:31:22
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Fri, 19 Jul 2013 08:25:16 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:
    > No nie wiem bo ja mam Kawasaki i mi sie panewki nie zacierajo.
    > Wiec wychodzi na to ze Honda...

    A to nie wiem, nie wypowiadam sie bo nie mam i sie nie znam...
    Aha, no i zarobiony jestem... :)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 27. Data: 2013-07-19 10:36:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-19, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Ale na pewno nie ducati, bo ducati robi 'uuuuuu' z wydechow i tylko przez
    > chwile go widac, tak szybko znika.

    Zgadza sie, zjawisku towarzyszy jeszcze chmura dymu jak z radzieckiej
    lokomotywy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2013-07-19 10:51:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > pewno nie ducati, bo ducati robi 'uuuuuu' z wydechow i tylko przez
    > chwile go widac, tak szybko znika.

    za duzo oleju w mieszance.

    pozdr
    newrom

  • 29. Data: 2013-07-20 12:49:22
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > takie kurwy co to najpierw ogladaja swoj zjebany zderzak a dopiero potem
    > leca pomoc motocykliscie/rowerzyscie powinno sie kontrolnie odstrzeliwac.

    no właśnie czekałem czy mu jebnie, co to za chory kraj ta rosja czy gdzie to
    tam kręcili

  • 30. Data: 2013-07-20 13:40:48
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-07-20 12:49, maverik pisze:

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > no właśnie czekałem czy mu jebnie, co to za chory kraj ta rosja czy
    > gdzie to tam kręcili

    Może kierowca słusznie założył, że lepiej dla świata będzie, gdy geny
    tego motocyklisty zostaną na zawsze usunięte z puli genowej ludzkości?
    Od, taka mała drogowa "Nagroda Darwina". :-P

    Pozdrawiam
    WW