  • 21. Data: 2014-06-12 20:14:41
    Temat: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 12 Jun 2014 18:39:14 +0200, Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    wrote:

    >Poza tym jest wlascicielem dwoch wypozyczalni samochodow, m.in. Diacom i
    >podobno niezle kantuje klientow.

    To jest też ciekawy wątek:

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/pirat-z-war
    szawy-fingowal-kradzieze-aut-prokuratura-sprawdza-cz
    tery-umorzone-sprawy,438830.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2014-06-12 22:17:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-12, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Chęć otrzymania protokołu z przeszukania, wyrażona przed wykonaniem
    > czynności,
    > czasem potrafi na tyle ostudzić zapędy przeszukujących, że odstępują od tej
    > czynności.
    >:)

    To w teori na PMSie :-) Wierzylem w to dopoki mi sie nie przydarzylo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2014-06-12 22:18:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-12, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > To jest też ciekawy wątek:
    >
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/pirat-z-war
    szawy-fingowal-kradzieze-aut-prokuratura-sprawdza-cz
    tery-umorzone-sprawy,438830.html

    Dajcie mi czlowieka a paragraf sie znajdzie? :-) Zaraz bedzie, ze
    prawdopodobnie napadal, okradal i gwalcil staruszki...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2014-06-12 22:33:28
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 czerwca 2014 22:18:39 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    >

    > Dajcie mi czlowieka a paragraf sie znajdzie? :-) Zaraz bedzie, ze
    >
    > prawdopodobnie napadal, okradal i gwalcil staruszki...

    Jeśli uznają że ludzie to kupią to będzie że napadał, okradał i gwałcił. Człowiek
    widmo może wszystko. Można mu wszystko przypisać żeby odwrócić uwagę od przekrętów
    robionych przez tak zwanych wybrańców ludu.

  • 25. Data: 2014-06-12 23:19:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Thursday, June 12, 2014, 8:14:41 PM, you wrote:

    > To jest też ciekawy wątek:
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/pirat-z-war
    szawy-fingowal-kradzieze-aut-prokuratura-sprawdza-cz
    tery-umorzone-sprawy,438830.html

    Już gdzieś pisałem, żeby go za podatki zamknęli...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2014-06-12 23:29:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Thursday, June 12, 2014, 10:18:39 PM, you wrote:

    szawy-fingowal-kradzieze-aut-prokuratura-sprawdza-cz
    tery-umorzone-sprawy,438830.html
    > Dajcie mi czlowieka a paragraf sie znajdzie? :-) Zaraz bedzie, ze
    > prawdopodobnie napadal, okradal i gwalcil staruszki...

    On ma teraz po prostu przerąbane. Jakby jeszcze nie zakpił sobie z
    policjantów nagraniem w GTR, to może by jakoś dało się przysuszyć. A
    teraz, po wyciągnięciu na widok publiczny spraw w prokuraturze,
    ośmieszeniu policjantów pacjent ma całkiem przeebane. I - jak znam
    życie - uciekł za granicę. Muszą teraz znaleźć mu sprawę na tyle
    cuchnącą, żeby usprawiedliwić europejski nakaz aresztowania.

    Nieźle sobie nasrał w życiorys... Nigdy nie pojmę matołków, którzy się
    tak głupio sami podkładają na YouTube.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2014-06-12 23:31:29
    Od: depros <d...@g...com>

> [...]
    > cuchnącą, żeby usprawiedliwić europejski nakaz aresztowania.
    >
    > Nieźle sobie nasrał w życiorys... Nigdy nie pojmę matołków, którzy się

    To jest agent, nie ma co się podniecać. Nic mu nie będzie.

  • 28. Data: 2014-06-12 23:32:28
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > To w teori na PMSie :-) Wierzylem w to dopoki mi sie nie przydarzylo.
    Nie miałem możliwości przetestować, ale chętnie to sprawdzę.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 29. Data: 2014-06-12 23:44:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-12, depros <d...@g...com> wrote:
    szawy-fingowal-kradzieze-aut-prokuratura-sprawdza-cz
    tery-umorzone-sprawy,438830.html

    > To jest agent, nie ma co się podniecać. Nic mu nie będzie.

    Taaa, wez sie troche wiecej zorientuj to nie bedziesz takich glupot gadal.
    Co nie zmienia faktu, ze cala sytuacja jest swietna zaslona dymna...

    Jakis gosc sobie pojezdzil po miescie lamiac przepisy (tak jak robia to
    dziesiatki codzien) a sraczka na caly kraj, wypowiada sie szef MSWiA,
    prokurator generalny a nawet sam premier...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2014-06-12 23:49:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Thursday, June 12, 2014, 11:44:28 PM, you wrote:

    [...]

    > Jakis gosc sobie pojezdzil po miescie lamiac przepisy (tak jak robia to
    > dziesiatki codzien)

    Ale te dziesiątki dziennie nie publikują swoich wyczynów i nie
    urządzają sobie publicznie kpin z policji...

    > a sraczka na caly kraj, wypowiada sie szef MSWiA, prokurator
    > generalny a nawet sam premier...

    Sezon ogórkowy, media cisną. Jakby nie afera z głosowaniem i MŚ, to
    dzisiaj też by tylko o tym mendzili. Ścierwikarze rozpętują co chwila
    jakieś afery - dzisiaj linczowali faceta, który zostawił dzieci na
    PODZIEMNYM parkingu na 45 minut. Rzekomo naraził je na strrrraszne
    niebezpieczeństwo i trzeba było szybę rozwalić.

    --
    Best regards,
    RoMan