-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!n
ot-for-mail
From: "DiBi" <d...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Może troche głupie, ale ... jak wyciszyć dolot ?
Date: Wed, 29 Jul 2009 13:03:20 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 30
Message-ID: <h4patt$86o$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <h4mr40$669$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<q...@4...com>
<h4n35i$p65$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h4n3cp$1eh$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: fca178.internetdsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1248866045 8408 83.13.52.178 (29 Jul 2009 11:14:05
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Jul 2009 11:14:05 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606281
[ ukryj nagłówki ]
> DiBi pisze:
>>>> Narazie myślę o wyłożeniu części airboxu i rur dolotowych, jakąś gąbką
>>>> cieniutką 2-3mm ? :D Może ten dźwięk nie będzie się tak odbijał od tego
>>>> wszystkiego, a trochę się jakoś tam wytłumi ?
>>> Sprobowac mozna, byle tylko ta gabka, czy czym tam bedziesz wyklejac,
>>> sie nie odklejała i nie kruszyla od oparow paliwa, oleju i
>>> temperatury, bo po co ma ja ciagnac do silnika?
>>>
>> no no, dlatego chcę to zrobić przed filtrem
>> w ostateczności za, ale po testach gąbki/pianki i bardzo niechętnie
>>
>> jak by ktoś miał jeszcze jakiegoś pomysła to chętnie poczytam
> Głupie pytanie CO SZUMI? Kanty, zawirowania, elementy obce? Zwykle (jestem
> zaskoczony) cichość (niezakłócone przepływy) jest zbieżna z mocą.
>
> Oczywiście na zdrowy rozsądek, tunelu aero nie masz, ani komory ciszy.
>
> Sugerujesz hałas 'wraca' jakims rezonansem z głębszych odcinków dolotu?
Trudno powiedzieć dlaczego to jest tak głośno, efekt jest taki jak w
normalnym moto jechał byś bez airboxa, poprostu z przepustnicami na
wierzchu - tak mniej więcej ryczy, szczególnie 4-6 tys rpm. Żadnych kantów
tam nie ma, raczej gładkie krawędzie, wszystko seryjne w stanie tip top
nuffka sztuka.
Zx6rr miało jakąś malutką puszkę pod tunelem prowadzącym powietrze do
airboxa, jakiś rezonator czy coś, ale tutaj nie da się niestety nic
podobnego uczynić.
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka
- 2024-10-07 Nowy akt zasadniczy
- 2024-10-07 KIA nas dyma
- 2024-10-07 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-07 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-06 miles per gallon
- 2024-10-06 Strefa czystego powietrza
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=