  • 171. Data: 2012-11-01 00:01:28
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej <n...@i...invalid> wrote:

    > Ty, jakie wartosci wstawiles, ze wyszla ci marza powyzej 100 procent?

    Dzięki za korektę - chodziło oczywiście o zysk ze sprzedaży będacy 3x-4x
    koszt pozyskania towaru. Przepraszam za błąd - nie jestem handlarzem, nie
    znam się na fachowych określeniach bazarowych ;)

  • 172. Data: 2012-11-01 01:34:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > Za tysiąc, kupisz nowy dobry markowy telefon, za 600 jest
    > to problem.

    To co człowiek w cywilizowanym kraju robi jak ma 600zł
    a potrzebuje 1000zł?

    > Sony/HTC/Motorola/Samsung/Nokia/itd..
    > Twoim zdaniem nie mają udanych modeli i dobrej reputacji.
    > Tylko Apple, które 2 lata temu wydało pierwszy jako tako
    > funkcjonalny telefon, a ceni się najdrożej ze wszystkich.

    Motorola i HTC mają bardzo kiepską reputację.
    Nokia praktycznie w ogóle się ostatnio nie liczy.
    Sony/Ericson, hm... nie mam zdania. Może Samsung,
    ale kolega wyraźnie był zadowolony z iPhone tylko
    nie miał tyle szmalu :-)

    > To zupełnie co innego, no chyba że Apple na nowo wynajdzie
    > samochód.

    Wbrew pozorom to zupełnie ten sam problem...
    Jak ktoś sprzedaje szmelc którego nikt nie chce kupić
    to kusi użytkownika rozszerzoną gwarancją czy jakimiś
    niepotrzebnymi pierdółami w zestawie...
    Dobre telefony, samochody czy inne rzeczy rozchodzą
    się bez takich zabiegów.

  • 173. Data: 2012-11-01 01:50:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...de> wrote in message
> [...]
    6599515&kw=300806599515

    > Current bid:US $3.25
    > To jest aukcja i cena rośnie :)

    Rzucili się kupujący jak rozpopularyzowałem aukcję w polskim usenecie ;-)

  • 174. Data: 2012-11-01 05:36:14
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Dzięki za korektę - chodziło oczywiście o zysk ze sprzedaży będacy 3x-4x
    > koszt pozyskania towaru. Przepraszam za błąd - nie jestem handlarzem, nie
    > znam się na fachowych określeniach bazarowych ;)

    Nie odcinaj sie tak, wlasnie na bazarach i wsrod azbestowcow marza czesto
    wynosi kilkaset procent.

    AK

  • 175. Data: 2012-11-01 18:16:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Chris" <s...@s...de> wrote in message

    > Rzucili się kupujący jak rozpopularyzowałem aukcję w polskim usenecie ;-)

    Urok eBay - ktoś nieźle umoczył - kupił w Chinach i teraz 5 tygodni będzie
    czekał
    na baterię a za tą samą cenę miałby w UK i pewnie dostałby przed weekendem.

  • 176. Data: 2012-11-02 11:39:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 12:16:44 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Urok eBay - ktoś nieźle umoczył - kupił w Chinach i teraz 5 tygodni będzie
    > czekał
    > na baterię a za tą samą cenę miałby w UK i pewnie dostałby przed weekendem.

    Aha, czy prawda taka ze to nie jest 0.99, tylko $6.10.

    No dobra, to nadal jest znosnie, i moze nawet bateryjka jest znosnej
    jakosci :-)

    J.

  • 177. Data: 2012-11-02 12:24:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Oct 2012 19:26:21 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Mówimy tu o opcji zakupu używanego iPhone4 a nie orygalnej wersji z 2007
    > roku, dzis bardzo przestarzalej.

    Wiem, ale reputacja jest jaka jest :-)
    Moze jakis ihater redaguje, moze zaden ilover jeszcze nie poprawil - a
    wystarczylo by odwrocic kolejnosc i najpierw opisac jak to jest w 4, a
    potem jak to bylo w zabytkach.
    A w 5 jak to jest ?

    > Nie mowie o nowszych modelach w sensie iPhone5 tylko o iPhone 4S lub
    > nowszych egzemplarzach iPhone4 z usunieta ta wada.

    A ten co proponowales to ma juz usunieta ?

    > Dokladnie. Tak jak z samochodami: fordy psuja sie czesciej od toyot, o czym
    > sie sam przekonales :)

    Nie, jeszcze sie nie przekonalem :-)
    Moze kiedys zaryzykuje toyote, moze sie przekonam ... albo i nie :-)

    > Doradzam komus rozważenie zakupu dobrego telefonu z ktorego bedzie
    > zadowolony codziennie (bo juz pisal ze sprawdzal i bardzo mu sie podoba)

    No chyba ze mu sie popsuje, a naprawa bedzie nieoplacalna ..

    > Ryzyko naprawy pogwarancyjnej istnieje wszedzie - rownie dobrze jest ryzyko
    > ze kupi szajsowy telefon z gwarancja i co miesiac bedzie go wysylal do
    > serwisu na dwa tygodnie.

    No tez prawda.

    > Nie wiem czemu wieksze dla ciebie ma znaczenie to co moze sie zdarzyc ale
    > nie musi od codziennego zadowolenia z produktu - to drugie stoi u mnie na
    > pierwszym miejscu a potem dlugo, dlugo nic i dopiero kwestie ryzyka
    > pogwarancyjnej naprawy, ktora niekoniecznie bedzie droga jak sie
    > zorientowales.

    Optymista :-)

    > Ja widzisz nigdy forda nie chcialem miec bo ja nie lubie miec auta w
    > warsztacie :)

    Ale moj pierwszy tez warsztatu nie lubial i zachecil do zakupu drugiego :-)

    > A znasz jakis telefon bez wad? Lepszy niz gowniany Alcatel z jeszcze
    > dluzsza lista wad!

    Ale uzywanego alcatela pewnie kupie za 200 :-)

    J.

  • 178. Data: 2012-11-02 12:58:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Moze jakis ihater redaguje, moze zaden ilover jeszcze nie poprawil - a
    > wystarczylo by odwrocic kolejnosc i najpierw opisac jak to jest w 4, a

    Nie wiem. Nie jest to dla mnie wazne - nie musze wyciagac baterii jako
    sposob na resetowanie talafonu.

    > A ten co proponowales to ma juz usunieta ?

    Najprawdopodobnie. Mozna zapytac, ale poprzedni wlasciciel pewnie juz
    wymienil na gwarancji jak ja.

    > Nie, jeszcze sie nie przekonalem :-)
    > Moze kiedys zaryzykuje toyote, moze sie przekonam ... albo i nie :-)

    Byle nie najtanszy model z dolnej polki :)

    > No chyba ze mu sie popsuje, a naprawa bedzie nieoplacalna ..

    Predzej zgubi i wtedy na nic mu zadna gwarancja.

    > No tez prawda.

    Zycie bez ryzyka to uluda...

    > Optymista :-)

    A ten co przedklada gwarancje ponad wszystko inne to histeryk-panikarz :)

    > Ale moj pierwszy tez warsztatu nie lubial i zachecil do zakupu drugiego :-)

    Auto ma sie w ogole nie psuc, uszczelki maja nie cieknac. Masz robic tylko
    obsluge bieżącą.

    > Ale uzywanego alcatela pewnie kupie za 200 :-)

    Bez gwarancji? No co Ty, zwariowales? ;)

  • 179. Data: 2012-11-02 13:28:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Aha, czy prawda taka ze to nie jest 0.99, tylko $6.10.
    >
    > No dobra, to nadal jest znosnie, i moze nawet bateryjka jest znosnej
    > jakosci :-)

    :-)) A widzisz.

  • 180. Data: 2012-11-02 14:04:53
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.11.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > To co człowiek w cywilizowanym kraju robi jak ma 600zł
    > a potrzebuje 1000zł?

    Nie wykręcaj, dlaczego zamiast nowego markowego telefonu
    z gwarancją, ma kupić starego, zużytego, psującego się
    złoma, z pozornym wsparciem nowych wersji OS, bez nowych
    funkcji?

> [...]
    > Sony/Ericson, hm... nie mam zdania. Może Samsung,
    > ale kolega wyraźnie był zadowolony z iPhone tylko

    To jest piękne, to kto wg. Ciebie robi dobre telefony?
    I dlaczego tylko Apple?

> [...]
    > to kusi użytkownika rozszerzoną gwarancją czy jakimiś
    > niepotrzebnymi pierdółami w zestawie...
    > Dobre telefony, samochody czy inne rzeczy rozchodzą

    Nie jest i nie chce mi się tego ciągnąć, tu gadamy o telefonach.

    --
    kakmaratgmaildotcom