  • 51. Data: 2011-09-01 20:40:53
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 01.09.2011 16:21, Jacek Maciejewski wrote:
    > Tej procedury nie przeszły
    > pozytywnie biorezonans, homeopatia, szmanizm, akupunktura itp. I nie myśl
    > że tego nie badano z naukowymi rygorami :)

    Kolego takie podchwytliwe pytanie: co to za naukowe rygory podważyły
    akupunkturę, skoro np. istnienie meridianów potwierdza nawet prymitywne
    (bo tanie) urządzenie:
    http://automeridian.pl/
    Bawiłem się tym i rzeczywiście działa (tj. wykrywa punkty).

    I drugie pytanie: dlaczego apteki pełne są leków homeopatycznych skoro
    "nie przeszły procedury"? - ale to zostawmy jako pytanie retoryczne, bo
    niewiele ma wspólnego z elektroniką.

    Mirek.

  • 52. Data: 2011-09-01 20:41:37
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-09-01 02:25, Grupy dyskusyjne pisze:
    > U?ytkownik "Padre"<P...@n...net> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > O je?u kolczasty, ile to ja sie ludziom nat?umaczy?em, ?e owa firmowa lampka
    > z?o?ona z
    > 1. ?arówki halogenowej 20W
    > 2. lusterka
    > 3. ?ó?tego filtra
    > ich tak samo wyleczy jak modlitwa :)
    >
    > A jakie autorytety mi przywo?ywano... No na g?upote (oraz cwaniactwo) nie ma
    > lekarstwa.

    Pochodzę z rodziny lekarzy i mam już duże doświadczenie w odpieraniu
    ataków przedstawicieli "medycznych" próbujących namówić moich rodziców
    lekarzy do uprawiania kurewstwa przy pomocy ich sprzętu, który są gotowi
    sprzedać za abstrakcyjne kwoty bądź wynajmować za równie idiotyczne
    stawki. Zazwyczaj wychodzili od nas obrażeni na mnie śmiertelnie i
    czerwoni na pyskach :)

  • 53. Data: 2011-09-01 20:47:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grupy,

    Thursday, September 1, 2011, 2:25:31 AM, you wrote:

    > O jeżu kolczasty, ile to ja się ludziom natłumaczyłem, że owa firmowa lampka
    > złożona z
    > 1. żarówki halogenowej 20W
    > 2. lusterka
    > 3. żółtego filtra
    > ich tak samo wyleczy jak modlitwa :)
    > A jakie autorytety mi przywoływano... No na głupotę (oraz cwaniactwo) nie ma
    > lekarstwa.

    Lepiej napraw sobie swojego Opsloka, bo deklaracji charsetu brak i już
    w jednym cytacie jest kashana :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 54. Data: 2011-09-01 20:55:36
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 01.09.2011 22:12, Portal pisze:
    > Suma summarum jeżeli się chce mówić o faktach to potrzeba solidniejszych
    > podstaw niż czyjeś "wydajemisię". Temu służą badania naukowe, a tych
    > odnośnie wpływu fal EM na organizme żywe było sporo przez ostatnie 30
    > lat i póki co nie znaleziono żadnych znaczących zależności tego typu.
    Rozmawiałem z osobnikiem, który twierdził, że wifi szkodzi, bo ma
    zbliżoną częstotliwość co kuchenki mikrofalowe. Na uwagę, że moce jest
    około 10^3-10^4 razy mniejsza stwierdził, że "ale przez długi czas to
    odpowiada jakbyś wszedł do mikrofali".
    Na pytanie, czy jak zrzucę sobie 100 razy na stopę 10 gramową kulkę a mu
    kilogramową to będzie to to samo jakoś nie chciał odpowiedzieć.

    Michoo

  • 55. Data: 2011-09-01 21:10:55
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 01.09.2011 22:40, Mirek pisze:

> [...]
    > (bo tanie) urządzenie:
    > http://automeridian.pl/
    > Bawiłem się tym i rzeczywiście działa (tj. wykrywa punkty).
    Co to znaczy "działa"?

    > I drugie pytanie: dlaczego apteki pełne są leków homeopatycznych skoro
    > "nie przeszły procedury"?
    Bo ze względu na protesty kilku koncernów 'leki' ziołowe i homeopatyczne
    będące już w sprzedaży nie wymagały dostarczenia dowodów skuteczności a
    jedynie zarejestrowania.

    Michoo

  • 56. Data: 2011-09-01 21:13:42
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 01.09.2011 19:46, Piotr Dmochowski pisze:
> [...]
    l?460252
    > Ja bym prosił żeby jednak nie mieszać biorezonansu z Oberonem bo to
    > zupełnie różne sprawy.
    To dokładnie ta sama koncepcja biznesowe - "szamanizm naukowy".

    I równie ciężki bullshit. A jak twierdzisz, że biorezonans to nie jest
    ściema to może podaj jakieś linki do prac naukowych na ten temat?

    Michoo

  • 57. Data: 2011-09-01 21:27:06
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 01.09.2011 23:10, Michoo wrote:

    > Co to znaczy "działa"?

    Przecież wyjaśniłem: "wykrywa punkty". Czy leczy (bo pewnie do tego
    pijesz) - nie wypowiem się, bo się tym nie leczyłem.
    Natomiast znam osobiście osobę, której klasyczna akupunktura pomogła w
    dwóch osobnych przypadkach choroby (efekty widać gołym okiem).
    Oczywiście można się upierać, że to nie akupunktura zadziałała tylko coś
    innego - pozostaje tylko znaleźć to i leczyć ludzi.

    Mirek.

  • 58. Data: 2011-09-01 21:49:00
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 01.09.2011 23:10, Michoo wrote:

    > Bo ze względu na protesty kilku koncernów 'leki' ziołowe
    [...]

    Skuteczne leki są nieopłacalne - tak samo jak nieopłacalna jest
    elektronika, która się nie psuje.
    Koncerny zarabiają na chorobach przewlekłych (co samo sugeruje jak te
    "leki" mają działać żeby się opłacało).

    Mirek.

  • 59. Data: 2011-09-01 21:59:02
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ? [OT]
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 01.09.2011 23:49, Mirek pisze:

> [...]
    > elektronika, która się nie psuje.
    > Koncerny zarabiają na chorobach przewlekłych (co samo sugeruje jak te
    No tak, bo bigpharma jest be i chce leczyć a nie wyleczyć w
    przeciwieństwie do:
    - koncernów homeopatycznych
    - koncernów produkujących preparaty "naturalne"
    - twórców magicznych proszków/amuletów
    - twórców sci-fi wynalazków (oberon, bioptron, etc)
    - twórców różnych dziwnych terapii (wkładanie nasion w ranę anyone?)

    którzy to działają z dobrego serca i chęci niesienia pomocy bliźnim.

    Michoo

  • 60. Data: 2011-09-01 22:03:09
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 19:56, Piotr Dmochowski pisze:

    > Jeżeli dobrze rozumiem to nie znasz mnie, nie znasz historii mojej
    > choroby, nie wiesz jak działa biorezonans

    A są osoby które wiedzą? Daj linka gdzie będzie coś lepszego niż
    paranaukowy bełkocik.

    ani czy faktycznie mi pomógł,
    > tak naprawdę to nic nie wiesz ale czujesz się w obowiązku ostrzec
    > wszystkich i stwierdzić bez cienia wątpliwości że piszę głupoty.
    > Pozostaje tylko pogratulować.

    Połączenie faktu, że korzystałeś z biorezonansu i faktu, że zniknęły
    twoje dolegliwości nie jest solidnym dowodem na skuteczność tej metody.
    W naukach medycznych i w zorganizowanym systemie ochrony zdrowia
    istnieją standardy dowodzenia czy jakiś lek lub procedura medyczna jest
    skuteczna. Wskaż takie wyniki dla biorezonansu (i innych metod
    "alternatywnych").

    > Jakieś linki, dokumenty?
    > Tak dla jasności- nie wiem czy to działa i jak, ale jak na placebo to
    > jest cholernie skuteczne :) Tak sobie myślę że skoro placebo ma takie
    > świetne działanie to po co męczyć się z lekarstwami :) Wystarczy maszyna
    > ze światełkami i dobry aktor a wyleczy się wszystko, bez kosztów i
    > efektów ubocznych.

    Niestety ale to działa tak jak psychiczne oddziaływanie rycerzy Jedi -
    jedynie na proste umysły.

    > Gdyby klasyczna medycyna miała rozwiązanie to bym nie szukał innych
    > metod. Skoro jednak lekarze "nie dają rady" to wolę być zdrowym
    > oszołomem niż męczyć się w imię zgodności z poglądami naukowymi :)

    Możesz też swoje dziecko dawać do znachorki czy kręgarza. Twój wybór.

    MD