    From: JanuszR <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Date: Sat, 03 Sep 2011 08:39:25 +0200

    > Jestes w bledzie i jest to latwo udowodnic. Oczywiscie mowimy o
    > porownywalnym przekroju tych kabli.

    > a tego nie jestes w stanie udowodnic...

    To jak z wierzeniami. Wierzący żądają DOWODÓW a więc WIEDZY na to, że
    ich wierzenia są tylko wierzeniami. Czyli można sobie wymyślić dowolną
    bzdurę a potem puszyć się, że nie udowodniono im, że to bzdura. Problem
    z dowodzeniem jest taki, że musi opierać się na wiedzy. Jeżeli wiedzy
    nie ma mogę się puszyć, że nauka nie udowodniła mi nie istnienie
    Tolkopa, cokolwiek to znaczy.

    JanuszR