  • Data: 2011-09-03 07:14:16
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak się składa że kiedyś skorzystałem z biorezonansu...
    Potwierdzam, niestandardowe metody działają. Dawno temu mój syn
    corocznie we wrześniu lądował w szpitalu, dusił się, alergenu nie
    znaleziono. Brał leki oparte na hydrokorizonie i jakoś przez resztę roku
    żył. Oczywiście w domu żadnego kurzu itp. pełna sterylność. Do czasu
    kiedy postanowiłem spróbować pójść w drugą stronę. Odstawiliśmy leki, w
    domu pojawił się pies, dywaniki i... chłopak się uodpornił, alergia
    minęła jak ręką odjął. Mój wniosek jest taki, nie należy przesadzać ze
    sterylnością, układ odpornościowy młodego człowieka musi się nauczyć
    działać. Obecny zalew alergii nie pochodzi ze wszechobecnej chemii lecz
    ze zbyt czystego otoczenia.

    JanuszR