  • Data: 2011-09-02 19:11:16
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mario napisał:

    [...]
    > Możesz też swoje dziecko dawać do znachorki czy kręgarza. Twój wybór.

    Porządny znachor zwykle wie co robi, zaś jedynym zarzutem jaki można
    postawić domorosłym kręgarzom jest ingerencja bez dostatecznego
    rozpoznania - jest wielu kręgarzy - ortopedów, metody nastawiania kręgów
    stosują dokładnie te same tyle że przedtem dokładne badanie przeprowadzą
    (rentgen, USG, rezonans magnetyczny czy co tam jeszcze) i dokładnie
    wiedzą co się w kręgosłupie pokrzywiło.
    Tak więc zły przykład - i znachor i kręgarz stosują metody w jakimś
    stopniu skuteczne, Jak na lekkie zapalenie garda doradził bym ci syrop z
    czarnego bzu na rozgrzanie, syrop z kwiatu malwy na złagodzenie
    podrażnień i czosnek na osłonę przeciwbakteryjną to jest to jak
    najbardziej prawidłowa metoda. I póki nie będę twierdził że cię na bank
    wyleczę to nie ma sprawy - zanim do lekarza dotrzesz to te środki szkody
    nie uczynią a jakiś skutek odniosą (czarny bez naprawdę działa wypotnie,
    malwa naprawdę łagodzi, czosnek naprawdę działa antybakteryjnie). I tak
    działa znachor.

    A te cwaniaki od "biorezonansu" to są zwykli oszuści - metoda o zerowej
    skuteczności (bo nie ma żadnych podstaw fizykalnych), oni dokładnie o
    tym wiedzą - ot, strzygą barany.

    --
    Darek