    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Motorower z Tesco
    Date: Sat, 03 Apr 2010 21:51:02 +0200

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Jeśli maksymalnie ma dać radę 45km/h to pod górę nie ma prawa tyle zrobić :)

    A dlaczego nie?

    Skuter na którym jeździłem spokojnie rozpędzał się do 45km/h zarówno po
    płaskim jak i pod górę.
    Po prostu przy tej prędkości już mu brakowało przełożenia.

    Zresztą ten skuter się przyspieszało wymieniając tylne koło zębate na
    mniejsze bo moc była wystarczająca do szybszej jazdy tyle że brakowało
    przełożenia.

    Natomiast nie wykluczone że te tanie skutery po prostu więcej niż 45km/h
    nie dadzą rady bo mają po prostu za słaby silnik, a wtedy się okaże że
    pod wiatr to już 35km/h, pod górę 25km/h, a jak siądzie ktoś kto ma
    100kg to się będzie musiał odpychać nogami.
    Fakt że kilka razy zdarzyło mi się rowerem dogonić i wyprzedzić na
    podjeździe pod ul. Wielkopolską w Gdyni (100m wysokości na 2km) skutery
    których kierowcy robili co mogli, ale nie było mocy.