  • Date: Sat, 03 Apr 2010 20:05:23 +0200
    From: LEPEK <gdzies@wsi>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Motorower z Tesco

    > Czy ten motorower ma sens? :)
    > http://www1.tesco.pl/promocje/gazetki/wyprz-6_316457
    69/index.php

    Ja wiem, że cena kusi, ale...
    Po pierwsze pomyśl, czy za 1500 zł da się zrobić porządny pojazd tego
    typu, tj: wytrzymała rama, która nie zardzewieje za rok, silnik, który
    będzie trzymał parametry zakładane przez konstruktora, zawieszenie,
    które się nie pognie na dziurach, układ elektryczny, który jest odporny
    na warunki atmosferyczne, wszelkie ,dodatki i detale takiej jakości, aby
    poddane wibracjom, wstrząsom, deszczowi i słońcu będą nadal w jednym
    kawałku?

    Z mojego doświadczenia (miałem chiński skuter jakiś czas temu) wynika,
    że jest to niemożliwe. Wszystko po kolei się sypie i o ile w ogóle jest
    do dostania jako część zamienna, to straszliwie uprzykrza użytkowanie. A
    jak masz coś naprawić, to strach dotykać, bo się w palcach rozsypuje.

    Dodatkowo silnik 49 ccm 4-suw osiągi będzie miał żadne, a możliwości
    poprawy o wiele mizerniejsze i do tego droższe, niż w dwusuwie. Powinien
    być co prawda trwalszy od dwusuwa, ale i tak ci się cała reszta
    wcześniej rozleci.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański