  • Data: 2010-03-23 12:58:48
    Temat: Re: Motorower dla zony :)
    Od: duddits <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2010 13:23, Vir pisze:
    > Ja kupiłem żonie Hondę CBF 125 i uważam że to był dobry pomysł. A i tak
    > postawienie jej na centralkę to dla niej spory wysiłek.

    Hm, a jesteś pewien, że ona to prawidłowo robi? Ja pamiętam, że pierwszy
    raz to się też ostro siłowałem, bo zapewne robiłem ten sam błąd co każdy
    początkujący: ciągnąłem moto do tyłu, zamiast do góry :)
    I tak cała "magia" to dobry nacisk na stopkę: moto samo w zasadzie wskakuje.

    Moja dziewczyna, też żaden terminator, na luzie ogarnia w ten sposób FZ6.

    --
    duddits