    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [Motorola D15] Sygnał dzwonka w słuchawce
    Date: Fri, 01 Feb 2013 19:36:25 +0100

    W dniu 2013-02-01 08:00, Michał Lankosz pisze:

    > Dodaj jakiś szum i trzaski, żeby było oldskólowo ;)

    O tym też myślałem. Jeden z użytkowników tej grupy proponował, żeby
    uzależnić to od wartości zwracanej przez moduł po "AT+CSQ" - im słabszy
    sygnał, tym więcej trzasków. Na razie jednak moje umiejętności są za
    małe - musiałbym podszkolić się w odtwarzaniu choćby najprostszych
    sampli na Atmedze8. Prawdę mówiąc będę musiał trochę doczytać, żeby
    poradzić sobie z samym dialtonem. ;)

    > Czy modem nie wysyła przypadkiem "NO CARRIER" ?

    Hmm... Już dokładnie nie pamiętam, ale wydaje mi się, że możesz mieć
    rację. Będę musiał jeszcze raz podpiąć go do komputera i zobaczyć jak
    się zachowa. Jeśli faktycznie reaguje takim komunikatem to problem
    rozwiązany. ;)

    > Wymieniony 4066 nie załatwi sprawy?

    Kupiłem scalaki, jutro spróbuję wszystko zmontować.
    Sposób podłączenia układu to tych kluczy ma znaczenie? To znaczy od
    której strony mam podpiąć kondensatory sprzęgające?
    1) Kondensatory między wejściami kluczy a wyjściem audio modułu i linią
    generującą dialtone, obydwa wyjścia kluczy zwarte do bazy tranzystora
    wzmacniającego (tudzież wejścia innego wzmacniacza).
    2) Wejścia kluczy połączone bezpośrednio z wyjściem audio modułu i linią
    generującą dialtone, przez dwa kondensatory podłączone do wejścia
    wzmacniacza audio.
    3) A może kondensatory powinienem umieścić z obydwu stron kluczy?